سفر و خرید برای کارکنان پست آسان شد


پست در راستای استفاده کارکنان از امکانات گردشگری و رفاهی با چند شرکت خدماتی تفاهم نامه منعقد کرد. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد سلگی مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی با اعلام این موضوع گفت: با تفاهم نامه ای که بین پست و دو شرکت فعال حوزه گردشگری منعقد شده است، شرایط استفاده از خدمات این شرکت ها در قالب تور، هتل، بلیط...

سفر و خرید برای کارکنان پست آسان شد
پست در راستای استفاده کارکنان از امکانات گردشگری و رفاهی با چند شرکت خدماتی تفاهم نامه منعقد کرد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد سلگی مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی با اعلام این موضوع گفت: با تفاهم نامه ای که بین پست و دو شرکت فعال حوزه گردشگری منعقد شده است، شرایط استفاده از خدمات این شرکت ها در قالب تور، هتل، بلیط به صورت نقد و اقساط فراهم شده است.
به گفته سلگی، در تفاهم نامه ای که بین پست و شرکت معین گردشگری ملت به امضاء رسیده و از پانزدهم ماه جاری قابل اجراست، همکاران می توانند با دریافت معرفی نامه از اداره رفاه و با چک شخصی، از خدمات این شرکت استفاده کنند. برای خرید قسطی نیز، ۳۰ درصد پیش پرداخت و ۶ چک یک ماهه دریافت می شود. در صورت خرید اقساطی دو درصد سود به آن اضافه خواهد شد. همچنین در خرید نقدی نیز ۵/۱ درصد تخفیف در قیمت پایه تور شامل حال خریداران خواهد شد.
سلگی تصریح کرد: همکاران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات شرکت گردشگری ملت، علاوه بر اینستاگرام به آدرس mellattour با آقای تیموری به شماره ۰۹۱۲۳۶۴۶۷۴۲ و خانم جعفری به شماره ۰۹۳۷۶۳۳۴۰۹۶ و شماره های ثابت ۸-۸۸۷۴۲۶۴۷-۰۲۱ و ۵۷۸۴۱ تماس گرفته، یا به بخشنامه شماره ۲۳۰/۴۳۸۸ مورخ ۹۷/۱۱/۱۵ مراجعه کنند.
وی در خصوص تفاهم نامه دیگری که بین پست و شرکت الساسیر پارس منعقد شده نیز گفت: تمامی خدمات گردشگری از طرف این شرکت نیز به صورت نقد و اقساط حداکثر ۱۲ ماهه و ۲۰ درصد پیش پرداخت، با چک شخصی به کارکنان پست ارائه می شود که در ازای اقساط سودی دریافت نمی شود. در خرید نقدی ۵ درصد تخفیف در قیمت پایه تور در نظر گرفته شده است.
سلگی گفت: متقاضیان استفاده از خدمات شرکت السا سیر برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند، با آقای اصلانی به شماره ۰۹۱۲۱۴۶۲۱۳۹ و خانم سعادت به شماره ۰۹۱۲۸۴۸۹۶۳۶ و یا شماره ثابت ۴۴۴۳۱۰۶۹ تماس بگیرند. همچنین آدرس اینترنتی www.elsaseyr.com و بخشنامه شماره ۲۳۰/۴۸۸۷ مورخ ۹۷/۱۲/۱۹ نیز در دسترس است.
مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی افزود: یکی دیگر از اقدامات این اداره کل انعقاد قرارداد با دو مجموعه شهر فرش و گالری فرش ابراهیمی است که براساس آن همکاران می توانند با دریافت معرفی نامه و بدون پیش پرداخت، ضامن و سود، حداکثر در ۱۲ قسط خرید کنند.
سلگی در مورد تخفیف های خرید فرش کارکنان پست نیز گفت: در این قرارداد هریک از کارکنان می توانند حداکثر ۱۰ میلیون تومان، بدون پیش پرداخت و نامه کسر از حقوق و با چک شخصی خرید کنند که در صورت خرید قسطی، علاوه بر تخفیفات رایج شهر فرش، ۵ تا ۱۰ درصد تخفیف به صورت پلکانی برای کارکنان پست در نظر گرفته شده است. اطلاعات کامل تر در بخشنامه های ۲۳۰/۳۸۳۸ مورخ ۹۷/۱۰/۵ و ۲۳۰/۴۸۲۵ مورخ ۹۷/۱۲/۱۴ درج شده است.
وی در خصوص وام و نحوه تخصیص آن به کارکنان نیز گفت: براساس بانک اطلاعاتی جمع آوری شده از سراسر کشور، ۲۴۰۰ نفر از همکاران تاکنون موفق به دریافت وام ۱۰ میلیونی و با کارمزد ۲ درصد نشده بودند که به ۲۰۴۲ نفر از این افراد، از محل صندوق ۶ درصد و با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران وام پرداخت شده و به مابقی نیز پس از رفع نواقص پرونده و تسویه بدهی پرداخت خواهد شد.
سلگی افزود: در مرحله دوم، به منظور رعایت عدالت، کسانی که یک بار وام دریافت کرده اند در نوبت وام قرار می گیرند. در این دوره اولویت با کسانی است که طبق جدول امتیازبندی، وام قبلی را تسویه کرده و از مانده بیشتری در صندوق ذخیره کارکنان برخوردار باشند. ضمن آن که همکاران با شرایط ویژه (شامل ازدواج فرزند، بیماری خاص و فوت اعضای درجه یک) نیز در اولویت دریافت وام ۱۰ میلیونی قرار می گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟