همه چیز در مورد مسابقه ستاره ساز


همه چیز در مورد مسابقه ستاره ساز

مجموعه برنامه “ستاره ساز ” با موضوع کشف استعداد‌های فوتبال و با اجرای محمدحسین میثاقی و امیر علی دانایی به شناسایی ستاره‌های فوتبال ایران در سراسر کشور می‌پردازد

شمانیوز: رقابتی از جنس فوتبال. جایی برای دیده شدن. مسابقه‌ای برای شناسایی، رشد و ساختن استعداد‌های جوان فوتبال. این مسابقه در قالب رقابتی جذاب و سالم، ستاره‌های آینده‌ی دنیای فوتبال در ایران را شناسایی می‌کنه و با کمک فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری برای بهترین‌ها سکویی برای پریدن به آغوش آینده می‌سازه، آینده‌ای که قراره در بهترین زمین‌های فوتبال جهان رقم بخوره.

جوایز مسابقه

از بین استعداد‌های پرشماری که در برنامه شرکت می‌کنند، ۳ نفری که تا آخرین مرحله‌ی مسابقه رای بالایی داشته باشند و همه چشم‌ها رو به سمت خودشون خیره کنند، جایزه‌ای باورنکردنی می‌گیرند. ۳ نفر برتر بورسیه‌ی برنامه خواهند بود و برای ادامه‌ی رشد در دنیای فوتبال، به آکادمی‌های باشگاه‌های معتبر اروپایی فرستاده خواهند شد.

نحوه شرکت در مسابقه

استعداد قابل توجهی در فوتبال داری؟ پا به توپ میشی، همه رو جا میذاری و جادو می‌کنی؟ یا برعکس مثل یه صخره می‌تونی از تیم دفاع کنی؟ شاید هم هیچکدوم! مثل یه عقاب مراقب آشیانه‌ی تیمات هستی و هیچ توپی نمی‌تونه از خط دروازه‌ات رد بشه! اگه به خودت مطمئنی، یه فیلم از توانایی‌هات بگیر و روی سایت برنامه آپلود کن و بعد توی مسابقه خودی نشون بده!

قوانین ارسال ویدئو:
حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۲ دقیقه و ۵۰ Mb باشد.

تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.

قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت‌کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.

قوانین و مقررات عمومی:
ستاره ساز ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای ثبت نام یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای این امر، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است.

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ستاره ساز از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

انجام و تکمیل فرآیند ثبت نام در سایت ستاره ساز به منزله انتخاب نهایی و حضور در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز نیست. ثبت نام در سایت تنها به منزله ورود به مرحله انتخاب اولیه توسط هیات داوران مسابقه ستاره ساز است.

در صورت موفقیت کاربران در مرحله انتخاب توسط هیات داوران، کارشناسان برنامه ستاره ساز با منتخبین تماس گرفته و آن‌ها به مراحل بعدی دعوت خواهد کرد.

ویدئو‌های ارسالی برای ستاره ساز جهت ثبت نام و بررسی توسط داوران بوده و حق بهره برداری، نمایش و استفاده از آن‌ها توسط ستاره ساز در برنامه تلویزیونی و سایر کانال‌های ارتباطی و تبلیغات برای ستاره ساز محفوظ است.

دریافت محتوا به هیچ عنوان تعهدی برای ستاره‌ساز مبنی بر پذیرفته شدن جهت حضور در برنامه تلویزیونی ایجاد نمی‌نماید.

پذیرفته شدگان ستاره ساز می‌بایست برای تهیه محتوی تبلیغاتی مربوط به ستاره ساز، همکاری کنند.

شرکت کنندگان باید حداقل دارای ۱۰ سال تمام شمسی و حداکثر ۱۶ سال تمام شمسی باشند.

همچنین ستاره ساز ممکن است برای ارتباط با کاربران و بهینه سازی محتوای وب سایت از برخی اطلاعات کابران استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویداد‌ها و اخبار برای کاربران وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. ستاره ساز هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

ستاره ساز همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ستاره ساز و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.

حضور شرکت‌کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.

متقاضی شرکت در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز متعهد می‌گردد که مشخصات ثبت نام خود را به درستی ثبت نماید. در صورتی‌که مشخصات اعلام شده در فرم ثبت‌نام خلاف واقع بوده و مغایر با مشخصات واقعی فرد متقاضی باشد، شخص موردنظر از مسابقه ستاره ساز حذف شده و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌نماید.

ستاره ساز مجاز و محق است به صورت رایگان از محتوا‌ها و ویدئو‌های دریافتی اعم از آنکه شرکت کننده در برنامه تلویزونی پذیرفته بشود و یا نشود جهت تبلیغات خود در کلیه بستر‌ها از جمله وبسایت، اینستاگرام، شبکه‌های صدا و سیما و … بهره برداری نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی