فائق آمدن بر مشکلات با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان


فائق آمدن بر مشکلات با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با بیان اینکه در پی مشکلات به‌وجود آمده برای مردم، مسئولان همدیگر را مقصر جلوه ندهند، گفت: دشمن تمام تلاش خودش را برای ناامیدی مردم به کار بسته؛ ولی باید بدانیم رحمت خدا همیشه و همه جا وجود داشته است و در مقابل دشمن مهم‌ترین کار اتحاد و همدلی مسئولان و مردم با یکدیگر است.

فائق آمدن بر مشکلات با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، 24 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: در کارها از شتاب‌زدگی پرهیز کنید و همان‌گونه که در جغرافیایی زمینی، مسائل اعتقادی و سیاسی مرزبندی وجود دارد باید مرزبندی با دشمن نیز وجود داشته باشد و در این مرزها مراقب باشیم همدیگر را متهم نکنیم.
وی با بیان اینکه مسئولان کشور از انداختن توپ مشکلات مردم به زمین همدیگر خودداری و به‌دنبال اینکه همدیگر را مقصر جلوه دهند نباشند، اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خودش را برای ناامیدی مردم به کار بسته؛ ولی باید بدانیم رحمت خدا همیشه و همه جا وجود داشته است و نباید از رحمت بی‌کران خداوند سبحان ناامید باشیم و در مقابل دشمن مهم‌ترین کار اتحاد و همدلی مسئولان و مردم با همدیگر است.
خطیب جمعه خوشاب با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق و بستن قراردهای اقتصادی بین دو کشور گفت: این اقتدار، عظمت و استقلال کشور مرحون خون شهداست؛ پیام این سفر این است که اتحاد آمریکا، سعودی و صهیونیستی بر علیه ایران علی‌رغم هزینه میلیاردها دلار برای تفرقه بین مردم و دو کشور شکست خورده است.
حجت‌الاسلام دهقانی با تأکید بر رعایت عدالت و قانون در قوه قضائیه، اظهار کرد: برای هر پرونده قضایی در حدود 50 نفر از ابتدا تا انتها درگیر می‌شوند و با توجه به بالا بودن پرونده‌های قضایی در کشور نیروی زیادی از مسئولان در این پرونده‌ها مصرف می‌شود.
وی اضافه کرد: هر کجا قوه قضائیه با عدالت و اقتدار و قدرت برخورد کرده مردم از آنها حمایت کرده‌اند.
امام جمعه خوشاب در روزهای پایانی سال با تقاضا از کسبه برای رعایت انصاف و دریافت سود کمتر در این تورم و گرانی، گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز شهر سلطان‌آباد و برخی از روستاها در مسیر زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار دارد، مردم دلدادگی و میهمان‌نوازی خودشان را حفظ و گسترش دهند.
وی بیان کرد: ایام نوروز را مردم بدون داشتن سفره‌های رنگین و گران قیمت و بدون اسراف همراه با ساده‌زیستی برگزار کنند.
علی اکبر ملکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس