کلوپ: لیورپول در تابستان پیش‌رو پول زیادی خرج نخواهد کرد؛ جو گومز پس از بازی‌های ملی آماده بازی خواهد شد


کلوپ: لیورپول در تابستان پیش‌رو پول زیادی خرج نخواهد کرد؛ جو گومز پس از بازی‌های ملی آماده بازی خواهد شد

چمبرلین و گومز دو بازیکنی هستند که حدودا یک ماه دیگر می توانند مجددا برای قرمزها به میدان...

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول اذعان کرد که در تابستان به دنبال خرج زیادی نخواهد بود.

به نقل از تلگراف، علاوه بر اینکه الکس اوکسلید چمبرلین مجددا آماده بازی می شود، انتظار می رود نبی کیتا نیز پیشرفت بیشتری داشته باشد و کلوپ همچنین معتقد است آدام لالانا هم می تواند در تیمش تاثیرگذار باشد. بنابراین قرمزها به احتمال فراوان دیگر به سراغ خرید جانشین فیلیپه کوتینیو نخواهند رفت.

کلوپ در خصوص این مسئله گفت:

نمی خواهم دقیقا در خصوص اینکه برنامه هایمان چیست صحبت کنم ولی فکر نمی کنم در حال حاضر بخواهیم خرج بالایی در نقل و انتقالات انجام دهیم. بهترین راه این است که شما گروهی از بازیکنان را کنار هم جمع کنید، سعی کنید به رشد آنها کمک کنید و برای مدتی کنار هم بمانید و شاید مشکل اصلی لیورپول در دهه گذشته نیز همین مسئله بوده است. لیورپول در یک فصل تیم خوبی داشت و فصل بعد برخی بازیکنان شان جدا می شدند. این در سال جاری رخ نخواهد داد. البته پیشرفت ( و خرید بازیکن) قدم به قدم رخ خواهد داد. به همین دلیل من پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ خیلی خوشحال بودم زیرا حداقل نشانه هایی (از پیشرفت) دیدیم. در سال های اخیر با بایرن مونیخ بارها مواجه شده ام ولی هرگز ندیدم آنها تا این حد دفاعی بازی کنند. در مورد منچسترسیتی نیز همین مسئله مقابل ما صدق کرد. البته می دانم تیم ها برای ما احترام قائلند ولی یادم نمی آید تا این حد برای ما احترام قائل شده باشند. در کنار این ها، بازیکنان فعلی همچنان جای زیادی برای پیشرفت دارند و پس از آن پیشرفت زیادی پیش روی ماست.

خبر خوش برای لیورپولی ها این است که جو گومز پس از تعطیلات باشگاهی آماده بازی خواهد شد. کلوپ در خصوص این مسئله ادامه داد:

وضعیت جو بسیار مثبت است. دیگر حتی هر روز بروز رسانی جدیدی از وضعیت او نمی شود و همه چیز خب پیش می رود. انتظار داریم پس از تعطیلات باشگاهی به تیم اضافه شود. پس از آن نیز خواهیم دید چه زمانی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

پیش از این نیز کلوپ تایید کرده بود الکس اوکسلید چمبرلین پس از تعطیلات به جمع تیم اضافه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!