سازمان بسیج مستضعفین جنایت نیوزلند را محکوم کرد


سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای جنایت علیه مسلمانان نیوزیلند را محکوم و تاکید کرد: این حادثه نشان داد افراطیون اسلام ستیز در انجام جنایت‌های خود آزادی عمل دارند.

سازمان بسیج مستضعفین جنایت نیوزلند را محکوم کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای جنایت علیه مسلمانان نیوزیلند را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"

انا لله و انا الیه راجعون، حسبی الله و نعم الوکیل...

حملات تروریستی وحشیانه به دو مسجد در شهر "کرایست چرچ" کشور نیوزیلند که منجر به شهادت حدود ۵۰ نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر از مسلمانان این کشور شد، بار دیگر خوی تروریستی و ددمنشانه دولت‌های مدعی آزادی و حقوق بشر را به اثبات رسانید.

این اقدام تروریستی نشان داد که همچنان موج اسلام ستیزی و اسلام هراسی نه تنها در کشور‌های غربی فعال بوده، بلکه در کشور‌های تحت سیطره فرهنگ غرب نیز افراطیون اسلام ستیز در انجام جنایت‌های خود آزادی عمل دارند.

در این حادثه دهشتناک، سیاسیون و رسانه‌های غربی که به گسترش اسلام هراسی دامن می‌زنند، به اندازه عاملان این حملات، مقصر و جنایتکار هستند. امروز رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی مروج اسلام هراسی بوده و تروریسم افراطی مورد نظر دولت‌های استکباری را بازتولید می‌کنند.

اینک وقت آن رسیده است که دولت‌های غربی و کشور‌های پیرو ضمن بازنگری در سیاست‌های خود، در ریشه کنی تروریسم در هر نوع و شکل آن اقدام نمایند و از ترویج افراطی‌گری و خشونت خودداری کنند.

معاونت بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، از دولت نیوزیلند می‌خواهد تا با اتخاذ تدابیری مناسب، زمینه را برای اجرای عدالت در مورد مرتکبین این جنایت فراهم کرده و از جامعه مسلمانان این کشور بخاطر قصور در تأمین امنیت عمومی عذرخواهی نماید.

همچنین شایسته است تمامی کشور‌های اسلامی ضمن تشکیل جلسه‌ای اضطراری، واکنش مناسب و جمعی و بهنگام به این جنایت داشته باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار