واکنش مقامات سیاسی و مذهبی روسیه به حادثه تروریستی نیوزیلند


واکنش مقامات سیاسی و مذهبی روسیه به حادثه تروریستی نیوزیلند

مقامات سیاسی و مذهبی روسیه با صدور بیانیه‌های جداگانه، حمله تروریستی در نیوزیلند و به شهادت رساندن ده‌ها نمازگزار را محکوم کردند.

واکنش مقامات سیاسی و مذهبی روسیه به حادثه تروریستی نیوزیلندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات سیاسی و مذهبی روسیه با صدور بیانیه‌های جداگانه، حمله تروریستی در نیوزیلند و به شهادت رساندن ده‌ها نمازگزار را محکوم کردند.

مفتی اعظم مسلمانان روسیه، اداره روحانیت مسلمانان، کلیسای ارتدوکس، کرملین، وزارت امور خارجه و دفتر نخست وزیری روسیه با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن محکوم کردن قتل عام مسلمانان در حملات تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند، خواهان برخورد قاطع دولت این کشور با عوامل این حادثه خونین شدند.

اداره روحانیت مسلمانان روسیه نیز از مردم روسیه، بویژه مسلمانان خواست برای ادای احترام به شهدای این حمله تروریستی، با حضور در مقابل سفارت نیوزیلند، در مراسم اهدای گل به یاد شهدای این حادثه شرکت کنند.

مفتی اعظم مسلمانان جمهوری‌های تاتارستان، باشقیرستان، چچن، داغستان، اوستیای شمالی و آستاراخان نیز این اقدام تروریستی را به شدت محکوم و از دولت نیوزیلند به علت سهل انگاری در بروز این حادثه تروریستی انتقاد کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !