سقوط پل عابر پیاده در بمبئی با بیش از 40 کشته و زخمی


سقوط پل عابر پیاده در بمبئی با بیش از 40 کشته و زخمی

انتظار می‌رود که تعداد تلفات این حادثه افزایش یابد. گفته شده که سال گذشته یک بازرس امنیت ساختاری از مقامات مدنی این پل را ایمن اعلام کرده بود. یک سخنگوی راه‌آهن مرکزی با بیان این که سقوط این پل عابر پیاده در پایانه راه‌آهن به وقوع پیوسته اعلام کرد ساخت این پل توسط مقامات مدنی صورت گرفته است. این حادثه ساعت 7:31 بعدازظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) به...

سقوط پل عابر پیاده در بمبئی با بیش از 40 کشته و زخمی

انتظار می‌رود که تعداد تلفات این حادثه افزایش یابد.

گفته شده که سال گذشته یک بازرس امنیت ساختاری از مقامات مدنی این پل را ایمن اعلام کرده بود.

یک سخنگوی راه‌آهن مرکزی با بیان این که سقوط این پل عابر پیاده در پایانه راه‌آهن به وقوع پیوسته اعلام کرد ساخت این پل توسط مقامات مدنی صورت گرفته است.

این حادثه ساعت ۷:۳۱ بعدازظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) به وقوع پیوسته و به دنبال شنیده شدن صدایی مهیب، ریزش کف این پل منجر به پرت شدن عابران آن را از ارتفاع بیش از ۱۰ متری به زمین شده است.

تحقیقات لازم در مورد علت دقیق این حادثه آغاز شده و مقامات نسبت به بازرسی‌های پیشین صورت گرفته از این پل به شدت انتقاد کرده‌اند.

هم‌چنین پلیس با توجه به قانون کیفری هند یک پرونده علیه مقامات مدنی و راه‌آهن بمبئی که با بی‌توجهی خود منجر به وقوع این فاجعه مرگبار شده‌اند، تشکیل داده‌ است. به گفته پلیس هند در صورتی که برخی حقایق در جریان تحقیقات این پرونده مشخص شود، ممکن است سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال گردد.

به گفته شاهدان عینیِ این حادثه، بسیاری از کارمندان راه‌آهن به محض وقوع این حادثه برای کمک به زخمی‌ها به محل حادثه شتافته‌اند و بیشتر زخمی‌ها نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

بسیاری از مردم نیز که برای ثبت‌ عکس‌های سلفی از این فاجعه خود را به محل حادثه رسانده‌ بودند با تلاش این کارمندان متفرق شده‌اند.

بنا بر گزارش ایندیا تایمز، برخی از مقامات ارشد هند تسلیت خود را نسبت به وقوع این حادثه در فضاهای مجازی اعلام کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا