کره شمالی: مردم باید تحریم های آمریکا را خنثی کنند


کره شمالی: مردم باید تحریم های آمریکا را خنثی کنند

شفقنا- رسانه های کره شمالی به طور یکپارچه از مردم این کشور خواستند همه تلاش خود را برای شکست تحریم های آمریکا بکار گیرند. به گزارش ایرنا روزنامه رودونگ سینمون ارگان حزب حاکم کار کره شمالی روز جمعه نوشت: مردم باید بدانند که دشمنان چشم طمع به این کشور دارند و می خواهند با ادامه تحریم ها، کره شمالی را […]

کره شمالی: مردم باید تحریم های آمریکا را خنثی کنندNorth Korean employees work in a factory of a South Korean company at the Joint Industrial Park in Kaesong industrial zone, a few miles inside North Korea from the heavily fortified border December 19, 2013. Kaesong, with investors from South Korea, was a rare source of hard currency for North Korea. It was established even though North Korea is technically still at war with South Korea, one of the world's richest countries, since the 1950-53 Korean War ended not in a treaty but a truce. Since it opened in 2004, the Kaesong complex has generated about $90 million annually in wages paid directly to the North's state agency that manages the zone. REUTERS/Kim Hong-Ji (NORTH KOREA - Tags: POLITICS BUSINESS EMPLOYMENT) - RTX16O9X

شفقنا- رسانه های کره شمالی به طور یکپارچه از مردم این کشور خواستند همه تلاش خود را برای شکست تحریم های آمریکا بکار گیرند.
به گزارش ایرنا روزنامه رودونگ سینمون ارگان حزب حاکم کار کره شمالی روز جمعه نوشت: مردم باید بدانند که دشمنان چشم طمع به این کشور دارند و می خواهند با ادامه تحریم ها، کره شمالی را وادار به تسلیم کنند.
این روزنامه می نویسد باید با همه توان و پشتوانه مردمی به سمت مدرن سازی کشور رفت و در راستای توسعه اقتصادی گام برداشت و تحریم ها را عملا بی اثر کرد.
نشریه تاکید کرده است که امپریالیست ها، فشار بر کره شمالی را به حداکثر رسانده اند آنها با فرهنگ و ائدیولوژی خود ریشه کشور را نشانه گرفته اند و لازم است که به مبارزه با این برنامه ادامه دهیم.
روزنامه کره شمالی از همه واحدهای اقتصادی مردم خواسته است تا خود اتکایی و مدرن سازی را در دستور کار قرار دهند و در توسعه علوم و فنون کوشا باشند تا به این شکل تحریم ها بی اثر شود.
همزمان تارنمای یوریمین زوکاری کره شمالی به آمریکا توصیه کرده است پیشنهاد این کشور مبنی بر توقف راکتور هسته ای یانگ بیون در قبال لغو پاره ای از تحریم ها را قبول کند.
این رسانه تصریح کرده است: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نیز همین مطلب را در دیدار دوم خود با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در ویتنام اعلام کرد.
این رسانه افزوده است: خوب است آمریکایی ها پیشنهاد کره شمالی را که یک مرحله در خلع سلاح هسته ای محسوب می شود، بپذیرند زیرا هرگز معامله ای بهتر از این بدست نخواهند آورد.
رسانه های کره شمالی در روزهای گذشته پس از شکست مذاکرات هانوی پیوسته از آمریکا خواسته اند که پیشنهاد این کشور را برای لغو بخشی از تحریم ها در قبال متوقف شدن فعالیت راکتور هسته ای مذکور بپذیرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کره شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!