ادعای جالب مدیر برنامه های کریس رونالدو درباره او


ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریس رونالدو، معتقد است که کریس رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است و در یوونتوس تاریخ سازی خواهد کرد. نوشته ادعای جالب مدیر برنامه های کریس رونالدو درباره او اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای جالب مدیر برنامه های کریس رونالدو درباره او

ژرژ مندس: رونالدو، فرازمینی و بهترین بازیکن تاریخ است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۹
ادعای جالب مدیر برنامه های کریس رونالدو درباره او

ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریس رونالدو، معتقد است که کریس رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است و در یوونتوس تاریخ سازی خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدو که در تابستان گذشته از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، در تیم توینی هم نمایش های بسیار خوبی داشت و با هت تریک در دیدار این هفته مقابل اتلتیکو مادرید، کمک کرد تا این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که رئال مادرید بدون او مقابل آژاکس شکست خورد و بعد از سه قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ، از دور این رقابت ها کنار رفت. در چنین شرایطی، مندس معتقد است که رونالدو می تواند با بیانکونری هم تاریخ ساز شود.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:

” او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و این را در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید هم ثابت کرد. او یک فرازمینی است.او در انگلیس و اسپانیا سرنوشت ساز بوده و در ایتالیا هم همین اتفاق در حال رخ دادن است.

بدون او، رئال مادرید جامی نبرده. او چراغ راهنمای تیم بوده و بهترین بازیکن تاریخ رئال است. من مطمئنم او در ایتالیا هم تاریخ سازی کند. او در یوونتوس تاریخ ساز می شود. رونالدو، شگفت انگیز و بازیکنی آسمانی است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج