تمجید مائوریسیو ساری از فوق ستاره چلسی!


مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی بعد از پیروزی پرگل 5-0 در زمین دیناموکیف و صعود به مرحله بعدی از اولیویه ژیرو و هت‌تریکش در این بازی تمجید کرد و او را بازیکنی مهم برای چلسی دانست. نوشته تمجید مائوریسیو ساری از فوق ستاره چلسی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید مائوریسیو ساری از فوق ستاره چلسی!

ساری: اولیویه ژیرو برای چلسی بازیکن مهمی است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۷
تمجید مائوریسیو ساری از فوق ستاره چلسی!

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی بعد از پیروزی پرگل ۵-۰ در زمین دیناموکیف و صعود به مرحله بعدی از اولیویه ژیرو و هت‌تریکش در این بازی تمجید کرد و او را بازیکنی مهم برای چلسی دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در زمین خود موفق شده بود در استمفوردبریج، دیناموکیف را ۳-۰ شکست دهد دیشب در ورزشگاه خانگی تیم اوکراینی، دینامو را با نتیجه ۵-۰ در هم کوبید تا در مجموع با نتیجه ۸-۰ از این مرحله صعود کرده و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد. مائوریسیو ساری سرمربی آبی‌های چلسی بعد از بازی از اولیویه ژیرو، ستاره تیمش که در جریان پیروزی ۵-۰ هت‌تریک کرده بود تمجید کرد و او را یکی از مهم‌ترین بازیکنان چلسی دانست. ساری همچنین گفت دوست دارد تا فینال لیگ اروپا با تیم سابقش، ناپولی روبرو نشود.

مائوریسو ساری در پایان بازی گفت:

” ژیرو در این چند وقت اخیر هر وقت که به زمین فرستاده شده عالی بازی کرده و در این رقابتها ۹ گل برای ما زده است. اولیویه برای ما بازیکن مهمی است. من از او و هت‌تریک امشبش خیلی راضی و خوشحالم”.

سرمربی چلسی در ادامه گفت:

” ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و برنامه‌مان هم این بود که بازی را مقتدرانه شروع کنیم چون بعد از نتیجه‌ای که در استمفوردبریج بدست آورده بودیم می‌دانستیم که گل زدن در این بازی برایمان مهم است”.

ساری در ادامه افزود:

” ما خیلی زود به هدف‌مان رسیدیم و ۵ دقیقه از بازی گذشته بود که گل زدیم. در نتیجه حریف با موقعیت واقعا دشواری روبرو شد. ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و در نیمه دوم هم توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. رویهم‌رفته معتقدم در مجموع ۹۰ دقیقه عملکرد عالی‌ای داشتیم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی