ثبت نام بیش از 129 هزار هرمزگانی در سامانه بچه های مسجد


ثبت نام بیش از 129 هزار هرمزگانی در سامانه بچه های مسجد

حجت الاسلام پهلوانی از ثبت قریب به هزار کانون و بیش از 129 هزار عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سامانه بچه های مسجد خبرداد و گفت: برنامه محوری، محور حمایت های سال آینده ستاد هماهنگی از کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سیریک، حجت الاسلام «احمد پهلوانی» در آیین تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سیریک با تبریک ض18 اسفند اظهار کرد: هم اکنون هزار و 50 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان هرمزگان فعالیت دارند که بیش از 80 درصد از این کانون ها در مناطق روستایی قرار دارند.

وی در ادامه به تصویب و ابلاغ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: عاقبت پس از 25 سال فعالیت موثر و قابل اعتنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه ستاد را تصویب و توسط رئیس جمهور ابلاغ شد که با این اتفاق مبارک کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای هویت جدیدی شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان سیاست جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را خانواده محور و مسجد پایه برشمرد و عنوان کرد: بر اساس سیاست جدید، محور برنامه های کانون های فرهنگی هنری توجه به خانواده و کودک و نوجوان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نهادینه کردن منویات رهبری در تمامی حوزه ها به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب را از مهمترین رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای تبیین کارآمدی نظام مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه تلاش کنند.

پهلوانی همچنین به عملکرد کانون های فرهنگی هنری شهرستان سیریک اشاره و تصریح کرد: این شهرستان از کانون های خلاق و فعالی برخوردار است که سابقه میزبانی از جشنواره ملی را در کارنامه دارند.

وی افزود: هرچند حمایت ها از کانون های منطقه اندک بوده است اما با برخورداری از نیروهای متعهد و انقلابی، اما فعالان فرهنگی مساجد به صورت آتش به اختیار به فعالیت های فاخر در حوزه فرهنگی هنری ادامه داده اند.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت