لیگ اروپا؛ بازگشت آرسنال در لندن و حذف اینتر و زنیت


لیگ اروپا؛ بازگشت آرسنال در لندن و حذف اینتر و زنیت

آرسنال راهی دور بعد شد، اینتر و زنیت حذف شدند.

آرسنال راهی دور بعد شد، اینتر و زنیت حذف شدند.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در خانه موفق شد 3-0 رن فرانسه را شکست دهد و به دور بعد برسد. اینتر در ایتالیا با یک گل مقابل فرانکفورت شکست خورد و با لیگ اروپا وداع گفت. زنیت هم با قبول شکست 2-1 مقابل ویارئال، از لیگ اروپا خداحافظی کرد.

در ادامه رقابت های لیگ اروپا، آرسنال پنج شنبه شب در لندن میزبان رن فرانسه بود. شروع عالی یاران امری در این دیدار خیلی زود نتیجه را به نفع انها کرد. آرسنالی ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی، به دو گلی که می خواستند رسیدند. هجوم اولیه آرسنال با گل دقیقه 5 اوبامیانگ روی پاس زمینی رمزی به ثمر نشست و ده دقیقه بعد، در دقیقه پانزدهم بود که مایتلند نایلز با یک ضربه سر روی سانتر اوبامیانگ بازی را 2-0 کرد.

بعد از این گل، رن برای جبران گل های خورده تلاش زیادی کرد ولی به نتیجه نرسید، در نهایت آرسنال بود که در دقیقه 72 توسط اوبامیانگ به گل بعدی رسید تا خیالش راحت تر شود. رن به گل نرسید و دست آخر آرسنال با برتری 3-0، شکست 3-1 دیدار رفت را جبران کرد و به دور بعد رسید.

اما اینتر در عین شگفتی در خانه مقابل فرانکفورت تن به شکست 1-0 داد. در این مسابقه گل تیم آلمانی در دقیقه ششم بازی توسط یوویچ به ثمر رسید و اینتر نتوانست نتیجه را جبران کند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیجه از دور مسابقات کنار برود و فشارها روی اسپالتی بیش از پیش شود.

ویارئال نیز یک بار دیگر موفق شد زنیت سن پترزبرگ را شکست دهد. در این دیدار ویارئال 2-1 پیروز شد، مورنو و باکا برای تیم اسپانیایی گلزنی کردند تا آنها در مجموع 5-2 به برتری برسند و به دور بعد راه یابند. سردار آزمون در این دیدار تا دقیقه 70 در زمین بازی بود ولی جز زدن دو شوت و ارسال 16 پاس، نتوانست تاثیر خاصی در بازی تیمش بگذارد.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی