رژیم اشغالگر بر خیانت،امپریالیسم ،ظلم و ستم بنا شده است


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ روزنامه نوای وقت چاپ پاکستان نوشت اسرائیل ولد ناخلفی است که به رسمیت شناختن آن در حقیقت مخالف فطرت انسانی است چرا که بنیاد های این رژیم اشغالگر...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ روزنامه نوای وقت چاپ پاکستان نوشت اسرائیل ولد ناخلفی است که به رسمیت شناختن آن در حقیقت مخالف فطرت انسانی است چرا که بنیاد های این رژیم اشغالگر بر خیانت،امپریالیسم ،ظلم و ستم بر مسلمانان بنا شده است.
اشتباه اول را انگلیس انجام داد و در حال حاضر این آمریکا است که با حمایت از اسرائیل این اشتباه بزرگ را تکرار می کند. تا پیش از معاهده "کمپ دیوید" علاوه بر انگلیس و آمریکا تنها کشور سکولار ترکیه و شاه ایران که دست نشانده غرب بود این رژیم اشغالگر را پذیرفته بودند اما زمانی که مصر روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل را آغاز کرد ضربه بزرگی به امت مسلمان وارد شد. با این وجود از آن زمان تا به امروز کشور های اسلامی بر موضع خود مبنی بر مخالفت با رژیم اشغالگر اسرائیل پابرجا هستند واین رژیم را ظالم و نژاد پرست می دانند.
اما همزمان با شروع انقلاب اسلامی "امام خمینی (ره)" پذیرفتن اسرائیل به عنوان یک کشور برای مسلمانان را گناه بزرگ و غیر قابل بخشش قرار داد چرا که انقلاب اسلامی ایران با این رژیم مخالفت کرد و آن را به درستی بزرگترین دشمن مسلمانان قرار داد. از این رو انقلاب اسلامی ایران ظلم و ستم های این رژیم و حامیانش و مشکلات ناشی از آن را تحمل کرد تا اینکه در قالب "حزب الله" شکوه و عظمت خیالی اسرائیل را به خاک کشید.
در طول تاریخ در پاکستان نیز زمزمه های مختلفی مبنی بر اینکه آیا باید با اسرائیل روابط برقرار کرد یا نه به گوش رسیده و هم اکنون نیز به همین روال دست نشانده های قدرت های استکباری سعی دارند پاکستان را به برقراری روابط با رژیم اشغالگر سوق دهند. اما وجدان اجتماعی مردم پاکستان تاکنون اجازه نداده است که این عوامل نفوذی به اهدافشان دست یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!