سرمربی ماشین‌سازی: وجدانم در بازی مقابل تراکتور کاملا راحت است !


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اعلام این موضوع که قبل از رتبه و جایگاه برایش عملکرد تیم اهمیت دارد به کمبود بضاعت این تیم در این فصل هم اشاره کرد. نوشته سرمربی ماشین‌سازی: وجدانم در بازی مقابل تراکتور کاملا راحت است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی ماشین‌سازی: وجدانم در بازی مقابل تراکتور کاملا راحت است !

رضا مهاجری : عملکرد تیم برایم اهمیت بیشتری تا رتبه دارد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۲
سرمربی ماشین‌سازی: وجدانم در بازی مقابل تراکتور کاملا راحت است !

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اعلام این موضوع که قبل از رتبه و جایگاه برایش عملکرد تیم اهمیت دارد به کمبود بضاعت این تیم در این فصل هم اشاره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چهارچوب رقابت های لیگ برتر تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و ماشین‌سازی فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند. رضا مهاجری ، سرمربی ماشین‌سازی درآستانه این دیدار با حضور در نشست مطبوعاتی در خصوص شرایط تیمش و این دیدار اظهار داشت:

« به نظر من تیمی می تواند در این لیگ شرایط بهتری را داشته باشد که از انگیزه روانی بالاتری نسبت به سایر تیم ها رقیبش داشته باشد و بتواند فعل خواستن را به درستی صرف کند. ضمن آنکه فوتبال ما به جایی رسیده است که تیم‌ها شناخت کاملی از تفکرات، سیستم و نوع بازی، نقاط ضعف و قوت یکدیگر دارند. »

رضا مهاجری در ادامه افزود:

« خدا را شکر بازیکنان ما در این چند روزی که سپری کردیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. متاسفانه روند خوب تیمی ما در این دو بازی هفته گذشته با وقفه همراه شده است اما امیدوارم در این بازی مقابل پارس جنوبی ثابت کنیم که همان تیم شایستته همیشگی هستیم . البته بضاعت تیمی ما محدود است اما این دلیلی نمی شود که من ایمان خودم را نسبت به بازیکنانم از دست برود ضمن آنکه می‌دانم که تا الان که کارهای بزرگی انجام دادند در ادامه لیگ و در بازی‌های باقی مانده نیز می‌توانند از اعتبار فوتبال آذربایجان دفاع کنند.»

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اضافه کرد:

« اینکه چه رتبه و جایگاهی به دست می‌آوریم بحث جداست اما مهم عملکرد تیم است. ما در بازی با تراکتورسازی عملکردمان به مراتب بهتر از تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال بود اما متأسفانه یک سری ذهن‌های بیمار همیشه وجود دارند. من از باخت تیمم دفاع نمی‌کنم بلکه از عملکرد مردانه بازیکنانم صحبت می‌کنم. من بعد از بازی با تراکتور به لحاظ وجدانی راحت بودم چون می‌دانستم که بازیکنانم با تمام توانشان بازی کردند و جنگیدند.»

رضا مهاجری تأکید کرد:

«دیدار فردا دیداری بین دو تیم هایی است که در جدول جایگاه نزدیکی به هم دارند مطمئناً پیروزی در این بازی می‌تواند روند بهتری برای تیم ماشین‌سازی در مسابقات آینده رقم بزند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درخصوص بازیکنانی که در دیدار فردا غیبت دارند نیز گفت:

« ما به غیر از حسین کنعانی‌زادگان که در بازی با تراکتورسازی ۴ کارته شد و همچنین محسن یوسفی که کماکان مصدوم است، بقیه بازیکنانمان را در اختیار داریم و ان‌شاءالله در مسابقه فردا با توجه به نیازمان و شرایط بازی از آنها استفاده خواهیم کرد.»

رضا مهاجری راجع به اینکه هوای شهرستان جم در ساعات بعدازظهر سرد می‌شود و آیا این موضوع ممکن است در کار تیمش خلل وارد کند، عنوان کرد:

«همانطور که گفتم ما باید برای هر بازی آمادگی کامل داشته باشیم. مهم میل خواستن در بازیکنان تیم است که اگر این میل ایجاد شود، گرما، سرما و مواردی از این دست مسائلی نیستند که سد راه نتیجه‌گیری‌های تیم ما شوند.»

رضا مهاجری در پایان اظهار داشت:

« ما پس از اتمام این مسابقه بر تبریز باز می گردیم و خودمان را برای یک دیدار تدارکاتی در تاریخ بیست و هفتم اسفند خودمان را آماده خواهیم کرد . در ادامه قصد داریم به مدت ۴ روز تمرینات تیم را تعطیل کنیم و از روز سوم فروردین دوباره برای دیدار مقابل فولاد در هفته بیست و سوم استارت خواهیم زد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها