یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی


یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی

شهرک نشینان افراطی صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ شهرک نشینان افراطی صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند.
شبکه تلویزیونی اسکای نیوزگزارش داد: حدود یکصد و پنجاه نفر از یهودیان افراطی در سه گروه جداگانه به صحن مسجد الاقصی یورش بردند.این افراد با حمایت پلیس اسرائیل به مسجد یورش بردند.

قاسم خطیب خبرنگار اسکای نیوز در قدس اشغالی درباره آخرین تحولات در مسجد الاقصی گفت: «گروه چهارم هم که شامل حدود سی و پنج فرد یهودی دیگر است وارد مسجد الاقصی شد. از ساعات آغاز صبح و باز شدن درهای مسجد الاقصی برای ورود زائران، حدود دویست شهرک نشین با حمایت پلیس اسرائیل وارد مسجد شده اند. این یورش بنا به درخواست دیروز گروه موسوم به انجمن های معبد (سلیمان) برای اعتراض به بازگشایی باب الرحمه صورت گرفت. حزب راست اسرائیل تلاش می کند اوضاع را در مسجد الاقصی ملتهب کند تا مانع بازگشایی باب الرحمه شود و این بخش مسجد بسته بماند. برخی می گویند اسرائیل و به طور مشخص، حزب افراطی راست اسرائیل برای تسلط بر منطقه باب الرحمه و تبدیل آن به جایی شبیه کنیسه یهودیان در داخل صحن های مسجد الاقصی نقشه می کشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟