تریلر و پوستر جدید Avengers: Endgame منتشر شدند


سورپرایز! استودیو مارول تریلر و پوستر جدید فیلم بسیار مورد انتظار Avengers: Endgame را منتشر کرده که دنباله اتفاقات روی داده در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت)...

سورپرایز! استودیو مارول تریلر و پوستر جدید فیلم بسیار مورد انتظار Avengers: Endgame را منتشر کرده که دنباله اتفاقات روی داده در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) است، جاییکه تانوس (جاش برولین) در مبارزه با قهرمانان پیروز شد و به سنگ‌های ابدیت دست یافت و نیمی از حیات را با یک اشاره از بین برد. نتیجه‌ی این، ناپدید شدن قهرمانان دوست‌داشتنی انتقام‌جویان مانند کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور، بیوه سیاه، هالک و مابقی بود. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

تریلر و پوستر جدید Avengers: Endgame منتشر شدند

سری Avengers: Endgame همزمان با جنگ ابدیت فیلم‌برداری شد و کریستوفر مارکوسند (Christopher Markusand) و استفان مک‌فیلی (Stephen McFeely) آن را نوشته و جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) کارگردانی می‌کنند.

این تریلر بسیار جذاب است و ابعاد جدیدی از دنیای سینمایی مارول را به تصویر می‌کشد. انتقام‌جویان باز برای نجات دوستانشان تیم می‌شوند. جزئیات زیادی در این تریلر وجود دارد، از جمله از راه رسیدن کاپیتان مارول (بری لارسون). این درحالی است که پوستر جدید، پوستر قهرمانان فیلم است.

این فیلم ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۹۸) با بازی ستاره‌هایی همچون رابرت دونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس ایوانز (Chris Evans)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، مارک رافالو (Mark Ruffalo)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، پل راد (Paul Rudd)، دان چیدل (Don Cheadle)، کارن گیلان (Karen Gillan) و بری لارسون (Brie Larson) اکران می‌گردد.

Collidrr

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلر و پوستر جدید Avengers: Endgame منتشر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)