دور دور با ماکسیمایی که راز عجیبی داشت! / پلیس زیرچادر چه دید!+عکس


دور دور با ماکسیمایی که راز عجیبی داشت! / پلیس زیرچادر چه دید!+عکس

حوادث رکنا: پسر جوان با یک چک سرقتی اقدام به خرید ماکسیمای دزدیده شده در خیابان جردن کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ موسوی پور، رییس کلانتری 169 مشیریه در این خصوص گفت: برابر اخبار واصله مردی ۲۰ ساله چند روزی است که با یک دستگاه خودرو ماکسیما سفید رنگ در محدوده مشیریه دور دور می کند و پس از دور دور خودرو مذکور را داخل یک گاراژ گذاشته و روی آن را با چادر می پوشاند.

رییس کلانتری ۱۶۹ افزود: تیم عملیات کلانتری مشیریه با بررسی پلاک خودرو متوجه شدند پلاک نصب شده بر روی خودرو ماکسیما متعلق به یک دستگاه خودروی زانتیا مربوط به شهرستان مرند است و با بررسی ارکان خودرو ماکسیما مشخص شد این خودرو اواخر دی ماه سال جاری در محدوده خیابان جردن سرقت شده است .

سرهنگ موسوی پور گفت: تیم عملیات کلانتری مشیریه نسبت به دستگیری جوان 20 ساله کردند و پس از بازجویی های اولیه این جوان اعتراف کرد خودرو ماکسیما را دوستم اشکان از خیابان جردن سرقت کرده و من بابت این خودرو یک چک ۷۰ میلیونی به اشکان دادم و بی خبر از آن که چک ۷۰ میلیونی نیز سرقتی بود و اشکان هم بخاطر همین چک دستگیر شده است.

رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه در انتها افزود: در خصوص موضوع، پرونده قضایی تشکیل گردید و متهم تحت عنوان تحصیل مال نامشروع به مراجع قضایی معرفی گردید و از مالک خودروی کشف شده نیز دعوت گردید تا خودروی خود را تحویل بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!