هواکش میانی خط هفت درحال تکمیل است


مدیرعامل مترو در واکنش به توییت حافظی گفت: هواکش میانی خط هفت در حال تکمیل است اما این به آن معنا نیست که موارد ایمنی رعایت نشده است. به گزارش ایلنا، علی امام درباره توییت رحمت‌اله حافظی، عضو شورای شهر چهارم، مبنی...

مدیرعامل مترو در واکنش به توییت حافظی گفت: هواکش میانی خط هفت در حال تکمیل است اما این به آن معنا نیست که موارد ایمنی رعایت نشده است.

به گزارش ایلنا، علی امام درباره توییت رحمت‌اله حافظی، عضو شورای شهر چهارم، مبنی بر اینکه خط هفت مترو، حد فاصل ایستگاه نواب تا میدان صنعت بدون بهره‌گیری از هواکش میانی آماده افتتاح شده است و این بازی با جان مردم است، گفت: دلسوزی و دغدغه‌های آقای حافظی شناخته‌شده است و ایشان حتما با نیت خیر این توییت را منتشر کرده‌اند اما شاید منابعی که به ایشان اطلاع‌رسانی کرده‌اند، مطلب را به درستی ادا نکرده‌اند.

مدیرعامل مترو تهران ادامه داد: در خط هفت از نظر ایمنی تهویه اقدامات لازم انجام شده است و ما نسبت به حفظ سلامتی شهروندان متعهد هستیم.

وی افزود: هواکش میانی خط هفت مترو اکنون در حال تکمیل است اما این به آن مفهوم نیست که ایمنی ندارد. اینکه فکر کنیم به دلیل کامل نبودن هواکش، ایمنی رعایت نمی‌شود سخنی اشتباه و غیرکارشناسی است.

امام با طرح این سوال که آیا گمان می‌کنید هواکش‌های خطوط قبلی مترو کامل است، گفت: مثلا هواکش‌های خط ۳ کامل نیست و ما در حال تکمیل آن هستیم. اما این به آن معنا نیست که این خط ایمنی ندارد. نحوه طرح مساله و ورود به آن مهم است.

مدیرعامل شرکت ساخت راه آهن تهران و حومه در ادامه گفت: هیچ کدام از خطوط مترو از روز اولی که افتتاح شده کامل نبوده است. خطوط مترو از ۲۰ سال گذشته و در زمان آقای‌هاشمی‌در حالی که کامل نبوده افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: خطوطی که ۲۰ سال پیش هم افتتاح شده‌اند هنوز کامل نیستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج