رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همراهی رسانه ها است


رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همراهی رسانه ها است

سنندج- ایرنا - سرپرست فرمانداری بانه بر نقش مهم رسانه ها در توسعه استان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی موجود نیازمند همدلی و همراهی رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد امین زاده شامگاه چهار شنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار سابق بانه اظهار داشت: رسانه ها به لحاظ رسالت مهم و پوشش فراگیرشان، نقش محوری در توسعه جامعه دارند.
وی با بیان اینکه هیچ ارگانی بدون توجه به نقش مثبت رسانه ها نمی تواند به توسعه و بهبود امور بپردازد، افزود: باتوجه به شرایط حال حاضر کشور، انتظار داریم رسانه ها با تعامل و همفکری در راستای حل مشکلات گام بردارند و فضای یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد نکنند.
سرپرست فرمانداری بانه منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه مرزی سیرانبند را از مهمترین ظرفیت های اقتصادی این شهرستان اعلام کرد و گفت: می توان با ایجاد زیرساخت های بخش اقتصادی فرصت مناسبی برای تولید و تجارت فراهم کرد که دولت تدبیر و امید برای ایجاد زیرساخت ها گام های بسیار مهمی برداشته است.
وی اضافه کرد: باید اقدامات اساسی در راستای بهبود شرایط اقتصادی بانه انجام شود و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، برای تحقق این مهم به دنبال افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری هستیم.
امین زاده تاکید کرد: ضرورت دارد در کنار ایجاد زیرساخت های اقتصادی برای تولید و اشتغال، گردشگری شهرستان برای توسعه پایدار اقتصادی تقویت شود.
وی اظهار داشت: نوروز سال آینده در راستای رونق بخش گردشگری این شهرستان سومین جشنواره کشوری هه لپه رکی با حضور گروه های مناطق مختلف کردنشین برگزار می شود که این رویداد مهم فرهنگی و هنری نقش موثر در جذب گردشگران دارد.
به گزارش ایرنا، محمد امین زاده موسس و رئیس دانشگاه آزاد بانه، بخشدار بخش های تابعه بانه و معاون برنامه ریزی فرمانداری بانه را در کارنامه کاری خود دارد.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 242 کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/3034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان