پیام رهبری در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی گذاشته شود


پیام رهبری در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی گذاشته شود

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پیام رهبری برای چله دوم انقلاب اسلامی باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان گذاشته شود که خط مشی، هدف و راهبردهای چهار دهه آینده انقلاب در آن ارائه شده است.

پیام رهبری در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی گذاشته شود

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه چهارشنبه، 22 اسفند در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان با تبریک اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی گفت: افتخار کرمانی‌ها است که در همه کارهای انجام شده برای کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی مهر تایید زدند که چنین کار همه جانبه‌ و کاملی اجرا شد.
وی افزود: رهبری سه ویژگی تقوا، شجاعت و خودآگاهی را در مدیران و مسئولان موجب موفقیت آنها بیان کردند و بهره‌گیری از این سه محور زمینه و بستری برای کنگره بزرگداشت شهدای استان شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور به همه رده‌ها اعلام کرد که بهترین الگوی برگزاری کنگره شهدای استان است و از آن برای دیگر استان‌ها بهره گرفته شود و همه مؤمنانه، مخلصانه و تکلیف‌گرایانه برای پیاده‌سازی و عمل به فرموده‌های رهبری پای کار آمدند.
وی ادامه داد: خیلی از کارها را می‌توان با نمونه‌برداری از کنگره شهدای استان کرمان برطرف و کمک کنیم که بخشی از مشکل مردم برطرف شود.
ابوحمزه تصریح کرد: ما آمادگی داریم که هر کاری در جهت توسعه و پیشرفت استان لازم است و از سپاه و بیسج خواسته شود، همراهی کنیم و ظرفیت‌های عظیمی که در استان کرمان وجود دارد با وحدت و انسجام در سال آینده حرکت عظیمی را در عرصه‌های گوناگون انجام دهیم.
وی به پیام رهبر معظم انقلاب برای چله دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و پیاده‌سازی آن را محور کارهای سپاه و ستاد کنگره شهدای استان برشمرد و گفت: پیام رهبری باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان گذاشته شود که خط مشی، هدف و راهبردهای چهار دهه آینده انقلاب در آن ارائه شده است.
ابوحمزه اظهارکرد: اصلا نگاه ما نگاه حزب، گروه و جناح نیست، اساس کار ما نظام و انقلاب اسلامی است و محور کار ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دارد.
وی تأکید کرد: هر کس با هر سلیقه و دیدگاهی در چهارچوب نظام اسلامی باشد و آنهایی که چهارچوب‌های نظام اسلامی را قبول دارند و منویات و دستورات رهبری را به عنوان محوریت اصلی نظام بر می‌تابند با آنها می توانیم کار کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است