خطوط قرمز نظام اسلامی برای تمام احزاب قابل احترام است


خطوط قرمز نظام اسلامی برای تمام احزاب قابل احترام است

کرج - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برای حفظ ارزش های ایران اسلامی خون های پاک شهدا به زمین ریخته شده است، گفت: برهمین اساس خطوط قرمز نظام اسلامی برای تمام احزاب و گروه های سیاسی کشور از جمله اصلاح طلبان قابل تکریم و احترام است.

به گزارش ایرنا، اکبر سلیم نژاد عصر چهارشنبه در آئین تکریم از فرزندان شهدا در باشگاه فرهنگی میلاد کرج افزود: اولین توصیه مقام معظم رهبری به فرزندان شهدا فراگیری علم و دانش است که همه ما وظیفه داریم در این امر خطیر یادگاران شهدا را یاری دهیم.
وی تاکید کرد که اگر بخواهیم حقوق معنوی شهدا را رعایت کنیم و در دنیای امروز حرفی برای گفتن داشته باشیم باید دانایی پیشه کرده و سطح علم و دانش خود را برای آبادانی ایران اسلامی بالا ببریم.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ما اصلاح طلبان با هیچ کسی در جامعه اسلامی تفاوتی نداریم و خطوط قرمز نظام اسلامی برای همه خط قرمز است.
وی اظهار داشت: من به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به ارزش ها باید بها بدهم و مشکلات را بشنوم و برای برون رفت از مشکلات اقدام کنم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج افزود: نباید اجازه بدهیم از ایثارگری شهدا بهره برداری کنند و همه باید در خدمت فرزندان شهدا باشیم.
وی گفت: خاطرات و ایثارگری شهدا باید برای همیشه در جامعه ساری و جاری باشد تا جانشفانی های این عزیزان به فراموشی سپرده نشود.
علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در این آئین گفت: خانواده های شهدا بر گردن همه ما حق دارند و اگر ایثار و رشادت های شهدا نبود امروز کشور وضعیت مناسبی نداشت.
وی بیان داشت: همه ما مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار شهدا برای حفظ تمامیت ملی و ارزش ها هستیم .
کمالی زاده افزود: به تعبیر رهبر انقلاب با گام دوم انقلاب اسلامی در راه نیل به اهداف و آرمان های انقلاب بیش از پیش موفق باشیم.
7410/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!