نتایج جشنواره قرآن مدهامّتان در کرمانشاه اعلام شد


نتایج جشنواره قرآن مدهامّتان در کرمانشاه اعلام شد

سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامّتان ویژه اعضای کانون های مساجد،با اعلام اسامی نفرات اول تا سوم در 7 رشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامّتان روز(سه شنبه، 14 اسفند) با شرکت 408 نفر از چهره های قرآنی کانون های مساجد در رشته های اذان، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، قرائت تقلیدی، حفظ کل و حفظ جزء سی ام برگزار شد.

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان کرمانشاه، صبح امروز(یکشنبه، 19 اسفند) اسامی نفرات برتر این مسابقات را براساس ارزیابی هیئت 8 نفره داوران در دو بخش خواهران و برادران اعلام کرد.

براساس این گزارش، محمد مهدی مرادی، امیر حسین نادری و ایلیا نادری در رشته نماز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در همین رشته مائده چراغی و فاطمه شهرستانی به صورت مشترک اول شدند و الهه کهریزی و معصومه کهریزی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

در رشته قرائت تحقق برادران رتبه های اول تا سوم به معین رنجبر، رضا رحمانی و احسان سلیمانی اختصاص یافت و در بخش خواهران نیز به ترتیب فرنوش زنگیشه ای، پریسا انسانی مهر و رعنا آزادی رتبه های اول تا سوم را احراز کردند.

محمد مهدی یاری در رشته قرائت تقلیدی زیر 16 سال اول شد و عباس پیری و آرمین قبادی دوم و سوم شدند. رتبه های برتر در رشته اذان نیز به ترتیب به محمد افشاری، عباس عزتی و محمد حسین ملکی پور رسید.

در رشته ترتیل زیر 16 سال در بخش برادران علیرضا رحمتی، سیدعلی حسینی یکتا و محمد امین عباس رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش خواهران نیز زهرا شهرستانی اول شد و یگانه رضایی و نرگس ملکی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

رشته ترتیل بالای 16 سال نیز با رأی هیئت داوران رتبه سوم نداشت و به ترتیب محمد مهدی وزیرناد و امیرحسین قیطاسی، اول و دوم شدند.

رتبه نخست رشته حفظ کل برادران به امیر حسین امیری اختصاص یافت و در بخش خواهران، فریده عبدی و صدیقه تپه رشی به عنوان نفرات اول و دوم شناخته شدند.

نفرات برتر رشته حفظ جزء سی ام در رده سنی زیر 16 نیز به ترتیب سبحان ضیایی مجد، محمد مهدی حیدری و ماهان دوستوندی هستند. رتبه های اول تا سوم خواهران در این رشته نیز به ترتیب به زهرا کهریزی، یگانه رضایی و حسنا محمدی اختصاص یافت.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات 134 نفر در بخش برادران و 274 نفر در بخش خواهران با هم به رقابت پرداختند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...