کانون های مساجد در پیشبرد اهداف انقلاب موثر هستند


کانون های مساجد در پیشبرد اهداف انقلاب موثر هستند

بیرجند - ایرنا - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کانون های مساجد در کنار پایگاه های بسیج بازوی امامان جماعت در مسجد بوده و در پیشبرد اهداف انقلاب و رسالت مسجد بسیار موثر هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: جوانان باید چهل سال اول انقلاب را بشناسند چون این برای گام دوم بسیار مهم است و مقام معظم رهبری گام دوم را براساس اندیشه اسلام ناب مطرح کردند.
وی اظهار داشت: نگاه معظم له به آینده انقلاب عمیق است و باید نگاه ولایی به انقلاب داشت و برای پیشبرد اهداف آن حرکت کرد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی به دنبال کمرنگ کردن شعارها و اندیشه های انقلاب هستند اما کسی که بخواهد تسلیم خدا شود باید با طاغوت مبارزه کند.
وی آزادی را در رهایی غیرخدا خواند و بیان کرد: گاهی برخی انسان ها اسیر هوای نفس، مادیات و دنیا می شوند و خداوند را فراموش می کنند.
حجت الاسلام نوفرستی افزود: دین حق براساس فطرت بشر بنا شده و کسانی که در زندگی آنها خدا محوری حاکم است در مقابل استکبار و طاغوت می ایستند.
وی تاکید کرد: باید بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد در پایگاه ها و کانون های مساجد مورد توجه ویژه قرار گیرد.
616 کانون فرهنگی و هنری مساجد در خراسان جنوبی فعالیت می کنند و 41 هزار نفر عضو این کانون ها در استان هستند.
7559*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری