پرسش های صریح اعضای خبرگان از وزیر اقتصاد


عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگار رهبری: در جلسات صبح و عصر امروز­ اجلاس خبرگان، اعضا سوالات صریح را از وزیر اقتصاد درباره مشکلات معیشتی مردم مطرح کردند

پرسش های صریح اعضای خبرگان از وزیر اقتصادحجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در حاشیه نوبت عصر اجلاس خبرگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، افزود: در این جلسه اعضا مشکلات مردم را به صراحت بیان کردند و این نشان از دغدغه اعضا نسبت به جامعه است البته اعضای خبرگان در پی مچ گیری نیستند بلکه واقعاً می خواهند حقایق را بدانند.
وی افزود: در جلسه وزیر اقتصاد سخنان صمیمانه و دلسوزانه ای داشت اما اینکه بگویم این سخنان برای­ همه اعضا قانع کننده بود جای تامل دارد اما این قابل درک بود که نشان می داد مسئولان اقتصادی کشور پیگیر مشکلات هستند.
وی گفت: وزیر اقتصاد به صراحت اعلام کرد که نه معتقدم باید سیاه نمایی و نه سفید نمایی شود بلکه ما تلاش می کنیم به صورت جهادی و بدون استراحت پیگیر حل مشکلات باشیم.
خاتمی با بیان اینکه اعضا درباره ارزش پول ملی، چاپ اسکناس ،­­گرانی، مسائل ارزی و همچنین واردات از وزیر سوال کردند، گفت: اتفاقاً یکی از اعضا به صراحت پرسید چرا زمانی که مردم گرسنه اند شما لوازم آرایشی وارد می کنید و فرد دیگری هم مطرح کرد که چرا واردات گربه و سگ صورت می گیرد.
خاتمی افزود:­ دژپسند با حوصله شنوای مطالب اعضای خبرگان بود حتی موضوع تامین و توزیع کالاهای اساسی مطرح بود اما مشخص شد که در نظارت و توزیع مشکل داریم که باید حل شود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان در پایان گفت: درد زیاد گفته شد اما برای درمان وزیر پاسخ داد که تلاش می کنیم و باید در اقدامات عوارض­ اجتماعی مسائل را نیز در نظر بگیریم اگر چه یک بار وزیر گفتند­نمی توانیم یکی از اعضا هم گفت پس اگر شما دولت یا نظام بگویند نمی توانیم چه کار باید کرد که وزیر پاسخ داد (نمی شود) بنابر این حرفش را اصلاح کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی