ترویج فرهنگ ایثار در گرو آشنایی نسل امروز با آرمان شهدا است


ترویج فرهنگ ایثار در گرو آشنایی نسل امروز با آرمان شهدا است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان در پیامی بمناسبت 22 اسفند، روز برگزداشت شهدا تاکید کرد: آشنا ساختن نوجوانان و جوانان امروز کشور با سبک زندگی و آرمان‌های شهدا یکی از راههای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از سوی مسئولان و متولیان امر مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا فتح الله حقیقی در این پیام که روز سه شنبه در اختیار ایرنا زنجان قرار گرفت آورده است:
'بسم رب الشهدا والصدیقین''
'امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ' مقام معظم رهبری
براستی که شهیدان، آزاداندیشان و دلیرانی هستند که از جان شیرین خویش، آگاهانه در راستای اعتلای ارزش های اسلام و میهن گذشتند و با تأسی از پیام سرور شهیدان عالم در عاشورا به مبارزه با ظلم و استبداد، حمایت از مظلومان و دفاع از خاک وطن برخواسته و پیوندی عاشقانه با معبود بستند و نام و یادشان هرگز از یادها نخواهد رفت.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن این میراث گرانبها به نسل‌های آینده و جوانان کشور رسالت امروز همه ماست که باید در حفاظت و انتقال پیام خون سرخ شهیدان به اندیشه‌های جوان و پویای کشور کوشا باشیم.
آشنا ساختن نوجوانان و جوانان امروز کشور با سبک زندگی و آرمان‌های شهدا یکی از راههای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از سوی مسئولین و متولیان امر مورد توجه جدی قرار گیرد.
اینجانب 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) آن بزرگ‌مرد تاریخ‌ساز را گرامی میدارم و علو درجات شهدای عزیز اسلام و بویژه شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایران را از خداوند منان مسألت دارم.
امید است همه مردم و مسئولین در این سرزمین مقدس، با حفظ انسجام و وحدت در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری، ادامه دهنده واقعی آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان باشند.
به گزارش ایرنا 22 اسفندسالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز بزرگداشت مقام شهدا نام گذاری شده است.
استان زنجان سه هزار شهید و هفت هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3088/8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید