دیدار صمیمی سران عشائر کربلا با دکتر روحانی


دیدار صمیمی سران عشائر کربلا با دکتر روحانی

کربلا - ایرنا - نشست و دیدار صمیمی دهها تن از سران عشائر استان های کربلا و بابل با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در محل هتل این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دهها تن از سران و شیوخ عشائر و قبایل بزرگ استان های کربلا و بابل و فرات میانه بعدازظهر سه شنبه با حضور در محل اقامت دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشستی صمیمی با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست چندتن از سران عشائر ضمن خوش آمدگویی به رئیس جمهوری و هیات بلندپایه همراه، نقطه نظرات خود را در خصوص روابط دو کشور بیان کردند.
قدردانی از حمایت بی دریغ جمهوری اسلامی ایران به عراق در نبرد علیه داعش، محکومیت تحریم های یکجانبه آمریکا علیه مردم عراق و گسترش بیش از پیش مناسبات اقتصادی بویژه میان استان های همجوار مرزی از جمله محورهای مورد تاکید این شخصیت ها بود.
روحانی نیز در این نشست با تشریح سیاست های جمهوری اسلامی ایران، حمایت از گسترش روابط همه جانبه با عراق از جمله در دوران بازسازی این کشور را مورد تاکید قرار داد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از یک اقامت دو روزه در بغداد ساعتی پیش وارد کربلای معلا شد.
دکتر روحانی و هیات بلندپایه همراه وی قرار است پس از زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و اباالفضل العباس (ع) صبح چهارشنبه عازم نجف اشرف شود.
رئیس جمهوری قرار است در شهر نجف اشرف نیز ضمن زیارت حرم مطهر امام علی (ع) با چندتن از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کند.
دکتر روحانی روز دوشنبه در یک سفر رسمی سه روز وارد بغداد شد و طی دو روز اقامت در پایتخت عراق با مقامات این کشور، شخصیت ها و نخبگان این کشور دیدار و گفتگو کرد.
همچنین مقامات دو کشور طی مذاکرات فشرده در حوزه های مختلف پنج سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.
خاورم*2**380*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد