سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار الف گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با 260 امضا بدلیل انتصاب شایسته حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرده اند.

نماینده مردم فلاورجان گفت: این که ۲۶۰نماینده بیانیه را امضا کرده اند به این دلیل است که تعدادی از نمایندگان بدلیل مرخصی یا ماموریت در مجلس حضور نداشتند و گرنه تعداد امضاء بیشتر می شد.

موسوی لارگانی در ادامه افزود: حجت الاسلام رئیسی اولین فردی است که از بدنه قوه قضائیه به این منصب و جایگاه رسیده است و البته نمایندگان قدردان زحمات روسای قبلی قوه قضائیه نیز هستند که اولین آنها شهید آیت الله بهشتی و آخرین آنها نیز آیت الله آملی لاریجانی بوده اند.

نماینده فلاورجان گفت: ان شاالله حجت الاسلام رئیسی بتواند بر اساس منشوری هم که رهبری در حکم به آن اشاره کرده اند مشکلات نهاد قوه قضائیه را حل کنند.

آقای لارگانی در پایان اشاره کرد: بیانیه نمایندگان تا ساعاتی دیگر در مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

به گزارش الف، ۱۶ اسفند ماه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این حکم با تاکید بر لزوم تحول در قوه قضائیه و آغاز پرقدرت دوران جدیدی که زیبنده گام دوم انقلاب باشد، از فقاهت، دانش، تجربه، سلامت، امانت و کارآمدی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مقاطع گوناگون خدمت و سوابق طولانی ایشان در قوه قضائیه و آشنایی کامل با همه زوایای آن، به عنوان دلایل این انتخاب یاد، و در ادامه هشت توصیه مهم خطاب به رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.