طرح پهلوان‌پروری به دنبال تغییر رفتار اثربخش است


طرح پهلوان‌پروری به دنبال تغییر رفتار اثربخش است

سرمربی طرح پهلوان پروری بسیج خواهران لرستان گفت : ما در طرح پهلوان پروری به دنبال تغییر رفتار اثر بخش هستیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فاطمه شمسایی" صبح امروز سه شنبه (21 اسفند ) در جلسه طرح پهلوان پروری در محل بسیج ورزشکاران ، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند و رهبر انقلاب با این بیانیه مسیر را به ما نشان میدهد مسیری که در نهایت به ظهور امام زمان (عج) می انجامد.

شمسایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اثربخش بودن بانوان در تربیت فرزندان و نقش آنان در خانواده ، اظهار داشت : دشمنان بانوان را هدف قرار داده اند و میخواهند با دور کردن آنان از خانواده، نقش آنان را کم رنگ جلوه دهند و در نهایت نظام خانواده را از هم بپاشند.

طرح پهلوان پروری و تغییر رفتار

سرمربی طرح پهلوان پروری ادامه داد : رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند : هر کسی در هرجایی هست همانجا را مرکز عالم قرار دهد میتواند پیشرفت کند ، و ما هم در طرح پهلوان پروری به دنبال تغییر رفتار اثر بخش هستیم و صرفا تحویل قهرمان به جامعه هدف ما نیست.

وی افزود : ما به دنبال این هستیم که ورزشکاران ما دو مدال قهرمانی و پهلوانی را با هم بگیرند و هدف ما صرفا تحویل قهرمان به جامعه نیست.

شمسایی افزود : دو مقوله" علم و پژوهش" و "معنویت و اخلاق" در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است ، و مربیان هم با اخلاق مداری ، رفتار باعاطفه با ورزشکاران داشته باشند تا بیشتر بتوانند اثربخش باشند.

46

کد خبر 1240242

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس