قصه‌گویی کتاب «بنفشه‌های عمو نوروز» برای کودکان در شهر کتاب مرکزی


قصه‌گویی کتاب «بنفشه‌های عمو نوروز» برای کودکان در شهر کتاب مرکزی

نویسنده: گروه خبر کتابکبه مناسبت فرا رسیدن سال نو برنامه قصه‌گویی کتاب «بنفشه‌های عمو نوروز» نوشته محمدهادی محمدی سه شنبه 21 اسفند در فروشگاه شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود. این برنامه برای کودکان 6 تا 8 سال تدارک دیده شده و کودکان افزون بر شنیدن افسانه عمو نوروز با آیین تَکَم‌گردانی که یکی از آیین‌های پیشواز نوروزی است آشنا می‌شوند و شیوه ساخت...

به مناسبت فرا رسیدن سال نو برنامه قصه‌گویی کتاب «بنفشه‌های عمو نوروز» نوشته محمدهادی محمدی سه شنبه ۲۱ اسفند در فروشگاه شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

این برنامه برای کودکان ۶ تا ۸ سال تدارک دیده شده و کودکان افزون بر شنیدن افسانه عمو نوروز با آیین تَکَم‌گردانی که یکی از آیین‌های پیشواز نوروزی است آشنا می‌شوند و شیوه ساخت تَکَم را می‌آموزند.

کتاب «بنفشه‌های عمو نوروز» بازآفرینی از افسانه عمو نوروز است که نویسنده در این اثر با لحنی شاعرانه عشق میان دو نماد، ننه سرما و عمو نوروز، را به تصویر کشیده است. ننه سرمای تنها، برای فرار از تنهایی به یکی شدن زمستان و بهار می‌اندیشد. اما، با دوراندیشی و عاقبت‌نگری عمو نوروز امکان‌پذیر نیست، و هرگز به این آرزویش نمی‌رسد.

نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهر کتاب
تلفن: ۸۸۴۰۸۲۸۸

لینک خرید کتاب بنفشه‌های عمو نوروز

قصه‌گویی کتاب «بنفشه‌های عمو نوروز» برای کودکان در شهر کتاب مرکزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟