دریافت نشان «ذوالفقار» نمایانگر تعهد و لیاقت بالای سردار سلیمانی است


دریافت نشان «ذوالفقار» نمایانگر تعهد و لیاقت بالای سردار سلیمانی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ خانواده شهید بابایی در پیامی خطاب به سردار سلیمانی به دنبال دریافت نشان ذوالفقار چنین نوشتند: دریافت نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) نمایانگر تعهد، شایستگی، توانایی و لیاقت بالای جنابعالی است.

دریافت نشان «ذوالفقار» نمایانگر تعهد و لیاقت بالای سردار سلیمانی است

به گزارش ایکنا از قزوین، خانواده امیرسرلشگر شهید خلبان «عباس بابایی» در پیامی دریافت نشان ذوالفقار سرلشگر قاسم سلیمانی از مقام معظم رهبری را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
با احترام، اینجانب جواد بابائی (اخوی شهید سرلشگر خلبان عباس بابائی) به نمایندگی از این خانواده، دریافت نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) را که نمایانگر تعهد، شایستگی، توانایی و لیاقت بالای جنابعالی است، صمیمانه به حضرت عالی، فرماندهان و پرسنل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاوم تبریک عرض می‌نمایم.
مجاهدت خالصانه شما و همرزمان ایثارگر در مبارزه با تروریسم تکفیری و افراطی‌گری برآمده از کانون‌های شرارت در منطقه و جهان زمینه را برای ایجاد منطقه‌ای قوی، با ثبات و عاری از خشونت و افراطی‌گری فراهم ساخته است که با عنایات الهی، خودباوری و مقاومت ملت‌ها و درایت سیاسی همه رهبران منطقه می‌تواند به آینده‌ای بهتر برای همه مردمان رنج کشیده این منطقه منجر شود.
تداوم موفقیت‌های درخشان جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. ومن الله توفیق
بیت شهید سرلشگر خلبان عباس بابائی»
یادآوری می‌شود که در پی مجاهدت‌ها و افتخار آفرینی‌های سردار سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده محبوب و مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشور عزیزمان در عرصه حمایت از جبهه مقاومت و خنثی سازی تهدیدات جبهه دشمن ضد امنیت میهن اسلامی، عصر روز یکشنبه، 20 اسفندماه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمانده معظم کل قوا، نشان ذوالفقار را به وی اعطا کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا