پیام استاندار تهران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا


پیام استاندار تهران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

استاندار تهران در پیامی؛ فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، متن پیام استاندار تهران به این شرح است:

الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ
«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و ایشان همان رستگارانند».
سوره توبه، آیه ۲۰
یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است، و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است. طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول ایثار و مجاهدت هزاران شهید از صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکنون است و باروری امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی، مرهون خون پاک و رشادت بزرگ مردانی است که با اقتدا به بزرگ پاسدار دین وآزادگی، حضرت سیدالشهداء (ع)، درپرچمداری و صیانت از آرمان والای آن حضرت قامت برافراشته و با جانفشانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام آوران ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شدند.
روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان داهیانه امام راحل (رحمه الله علیه) را گرامی داشته و به محضر همه شهدا و ایثارگران معزز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می‌کنم.
انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!