گوشت گرم و منجمد گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اردبیل توزیع می‌شود


گوشت گرم و منجمد گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اردبیل توزیع می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از توزیع گوشت گرم و منجمد گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده گوشت گرم و منجمد گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در اردبیل توزیع خواهد شد و عرضه نامحدود گوشت گرم و منجمد و مرغ با نرخ مصوب دولتی تا کاهش قیمت این اقلام ادامه می‌یابد.

وی افزود: با توجه به تعدد فروشگاه‌های صنفی و دشوار بودن کنترل این امر، تنها واحدهای صنفی منتخب توزیع گوشت قرمز به قیمت مصوب دارند که امکان نظارت بر روند توزیع آنها وجود داشته باشد.

رعایت نکردن قیمت مصوب کالاهای اساسی تخلف است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه انواع گوشت قرمز گرم و منجمد گوسفندی و گوساله همچنان عرضه خواهد شد و تغییری در قیمت آن صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تاکید بر اینکه رعایت نکردن قیمت مصوب کالاهای اساسی تخلف است، با گرانفروشان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸

صادقی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ بیان کرد: همه واحدهای تولیدی ملزم به رعایت این نرخ هستند و هرگونه تخطی از این امر گرانفروشی بوده و با متخلفان براساس مفاد قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.

گوشت گرم و منجمد گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اردبیل توزیع می‌شود

وی درباره عرضه اجباری کالای دیگر به همراه کالاهای اساسی در برخی از واحدهای صنفی گفت: هیچ واحدی اجازه عرضه کالای دیگر به همراه کالاهای اساسی ندارد و اگر واحدی صنفی اقدام به این کار می‌کند، حتما تخلف کرده و مردم در صورت مشاهده این امر آن را به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با این تخلف انجام شود.

46

کد خبر 1240158

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!