ساینا و کوئیک روی دست سایپا ماندند


ساینا و کوئیک روی دست سایپا ماندند

سایپا در طرح فروش فوری خود موفق به فروش تمام سایناها و کوئیک هایش نشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان،‌ سایپا که از روز شنبه ۱۸ اسفند فروش فوری محصولات خود با قیمت جدید را آغاز کرده هنوز موفق به فروش ساینا و کوئیک نشده است.

بنابراین گزارش، این خودروسازی در این طرح، محصولاتی چون تیبا صندوق دار، پراید ۱۳۱، پراید ۱۵۱،وانت زامیاد، ساینا و کوئیک را به مشتریان ارایه می دهد.

با مراجعه به هر کدام از این محصولات متوجه می شوید که پراید ۱۳۱، تیبا صندوقدار در همان روز اول به صورت کامل به فروش رفته و ظرفیت فروش آن ها به اتمام رسیده است.

اما محصولاتی چون پراید ۱۵۱، وانت زامیاد، ساینا و کوئیک همچنان به فروش می رسند و ظرفیت فروش آن ها به اتمام نرسیده است.

یادآور می شود، تیبا صندوقدار پیش از این با قیمت ۴۲ میلیون تومان در کارخانه به فروش می رسید و در این طرح این محصول ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

علاوه براین، ساینا دنده ای نیز ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سایپا به فروش می رسید که امروز آن را با قیمت ۵۹ میلیون تومان به فروش فوری می رسانند.

همچنین وانت نیسان نیز پیش از این ۵۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در کارخانه قیمت گذاری شده بود اما در طرح امروز ۶۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

البته راجع به افزایش قیمت محصولات سایپا در طرح فروش فوری این هفته، برخی از رسانه ها از گران شدن پراید در این طرح خبر داده بودند که سایپا آن را رد کرد.

این خودروسازی تاکید کرد که پراید در این طرح افزایش قیمت نداشته است.

سایپا در مورد افزایش قیمت سایر محصولات اظهار نظر نکرد./

پایان پیام/281

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق