مهدی رحمتی: برنامه‌ریزی بد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه زد/ هم‌قسم شدیم تا شکست مقابل الدحیل را جبران کنیم


مهدی رحمتی: برنامه‌ریزی بد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه زد/ هم‌قسم شدیم تا شکست مقابل الدحیل را جبران کنیم

سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال مدعی شد بازیکنان این تیم بعد از شکست مقابل الدحیل قطر هم‌قسم شده‌اند تا آن باخت را جبران کرده و نتایج خوبی در آسیا کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در بیشتر دوره‌های لیگ قهرمانان آسیا با العین هم‌گروه بوده‌ایم و شناخت نسبتاً خوبی از این تیم داریم. بعد از نتیجه‌ای که مقابل الدحیل کسب کردیم و از فردای آن روز همه بچه‌ها هم‌قسم شدیم تا این نتیجه را جبران کرده و در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خیلی خوبی بگیریم.

وی در ادامه افزود: برای موفقیت در این رقابت‌ها مسئله‌ای که خیلی اهمیت دارد، حمایت هواداران است. آنها همیشه به ما لطف داشتند و در سخت‌ترین شرایط کنار ما بودند،‌ در سرما و گرما. امیدوارم فردا هم این حمایت‌شان ادامه پیدا کند و بازیکنان هم با دقت بیشتر در زمین حاضر شوند. ما در شرایطی هستیم که اگر کوچک‌ترین اشتباهی از هواداران سر بزند، ممکن است با محرومیت مواجه شویم. مثل استفاده از لیزر یا پرتاب نارنجک که امیدواریم این اتفاقات رخ ندهد. ما بازیکنان فردا بسیار دلگرم هستیم که تماشاگران ورزشگاه را پر کنند و ان‌شاءالله با تمام توان‌مان به میدان خواهیم رفت تا نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: ما واقعاً برنامه‌ریزی خیلی بدی برای بازی‌ها داشتیم و این مسئله باعث شد که به تمام تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان لطمه وارد شود. واقعاً فشردگی و نزدیکی بازی‌ها به هم شاید در لیگ حرفه‌ای طبیعی باشد، اما بازیکنان هم باید حرفه‌ای باشند. در کنار این مسئله باید امکانات نیز در اختیارمان باشد. من فکر می‌کنم هنوز فوتبال ما فاقد امکانات حرفه‌ای است و مطمئناً اگر در ادامه راه برنامه‌ریزی همین‌طور باشد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه وارد می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد