ادعا‌های دروغ زنی که بچه‌اش را بخشید


بعد از مدتی با پیرمردی ازدواج موقت کردم و باردار شدم. چون نمی‌توانستم بچه را نگه دارم، بچه را به آن زوج دادم، اما اخیرا دلتنگ فرزندم شده بودم و برای اینکه از سرنوشتش مطلع شوم، چاره‌ای جز شکایت دروغ به ذهنم نرسید.

ادعا‌های دروغ زنی که بچه‌اش را بخشید
پرونده زنی که مدعی بود شش سال پیش به او گفته‌اند فرزندی مرده به دنیا آورده است، با حضور ماما و پرستار بیمارستان ابعاد جدیدی پیدا کرد و معلوم شد خود این زن فرزندش را به خانواده‌ای داده، اما به‌خاطر دلتنگی این شکایت واهی را مطرح کرده است.
مدتی پیش زن جوانی به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و با طرح شکایتی گفت: شش سال پیش در یکی از بیمارستا‌ن‌های تهران وضع‌حمل کردم، اما به من گفتند فرزندم مرده به دنیا آمده، حال آنکه فهمیده‌ام بچه‌ام زنده و سالم بوده است. با طرح این شکایت، بازپرس رضوانی، رئیس شعبه ۸ دادسرای جنایی تهران، دستور شروع تحقیقات در مورد ادعای این زن را صادر کرد و در بررسی‌های اولیه، ماما و پرستاری که در زمان زایمان این زن در بیمارستان موردنظر مشغول به کار بودند، با حضور در دادسرای جنایی ادعای شاکی در مورد زنده‌به‌دنیاآمدن فرزندش را تأیید کردند و گفتند: او پسری زنده به دنیا آورده است، اما ما دخالتی در ماجرا نداشتیم و او خودش فرزندش را به خانواده‌ای که بچه نداشتند داده است.
آن‌ها در مورد این زن و ادعایش گفتند: این زن وضع مالی خوبی نداشت و هم‌زمان که برای معاینات به بیمارستان می‌آمد، زن و مردی هم همراه او بودند و بعد فهمیدیم که فرزندش را به آن‌ها داده است. در ادامه روند رسیدگی به پرونده با اطلاعاتی که در بیمارستان ثبت شده بود، زوجی که بچه را نگهداری می‌کردند شناسایی شدند و معلوم شد پسر شش‌ساله رادین نام دارد. زوجی که او را برای فرزندی گرفته بودند نیز تأکید کردند شاکی بچه را با میل و رضایت خودش به آن‌ها داده است.
این زن و شوهر گفتند: شاکی می‌خواست بچه را سقط کند، اما اطرافیانش او را از این کار منع کردند و بعد با ما آشنا شد و قرار شد در ازای پرداخت هزینه سزارین، بچه را به فرزندی قبول کنیم. در پی کشف این نتایج، شاکی بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و گفته‌های ماما، پرستار و زوجی را که پسرش نزد آن‌ها بود تأیید کرد و گفت: قبل از به‌دنیاآوردن این پسر من یک ازدواج منجر به طلاق که حاصلش یک دختر بود داشتم.
بعد از مدتی با پیرمردی ازدواج موقت کردم و باردار شدم. چون نمی‌توانستم بچه را نگه دارم، بچه را به آن زوج دادم، اما اخیرا دلتنگ فرزندم شده بودم و برای اینکه از سرنوشتش مطلع شوم، چاره‌ای جز شکایت دروغ به ذهنم نرسید. با این گفته‌های زن جوان، مسیر پرونده تغییر کرد، اما درحال‌حاضر تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.
منبع: روزنامه شرق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا