مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شد


در بازار خودروهای به اصطلاح ارزان قیمت، که برای همین خودروها قشر کارمند و کارگر کشور باید سالها شبانه روزی تلاش کنند تا یکی از آنها را بتوانند بخرند، گزینه‌های مختلفی وجود دارند که همه دارای نقص‌های مختلفی هستند. در سایت چرخان همواره تلاش کردیم تا با معرفی نقاط ضعف خودروهای مختلف، شما را آگاه سازیم تا بتوانید در شرایط اقتصادی فعلی، بهترین...

در بازار خودروهای به اصطلاح ارزان قیمت، که برای همین خودروها قشر کارمند و کارگر کشور باید سالها شبانه روزی تلاش کنند تا یکی از آنها را بتوانند بخرند، گزینه‌های مختلفی وجود دارند که همه دارای نقص‌های مختلفی هستند. در سایت چرخان همواره تلاش کردیم تا با معرفی نقاط ضعف خودروهای مختلف، شما را آگاه سازیم تا بتوانید در شرایط اقتصادی فعلی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برلیانس H230 یکی از گزینه‌های جذاب بازار خودروهای ارزان یا کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است. اما این خودرو در خود نقص‌هایی دارد که در نمایندگی‌ها با مشاهده خودرو، قابل رویت نیستند و با گذشت زمان نمایان می‌شوند و در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

با ما همراه باشید…

کمبود قطعات پیش پا افتاده

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شدهمیشه کسری قطعه در ارتباط با خودروهایی که در داخل مونتاژی وجود داشته اما بنظر می رسد در این مورد شرایط بدتر است. بطور مثال با خرابی شیشه بالابر خودرو بعد از اینکه کمتر از یکماه، از زمان تحویل خودرو گذشته بوده است، با مراجعه به نمایندگی از نبود قطعه صحبت می کردند. این قطعه از جنس پلاستیک بوده و ابعاد کوچک دارد و به دلیل کیفیت پایین بر اثر وزن شیشه دچار مشکل شده است. در خودروی دیگری دیده شده است که با سوراخ شدن محفظه شیشه شوی، این قطعه نیست وجود نداشته و فرد از بازار آزاد اقدام به خرید نموده تا مشکل برطرف شود.

صدای موتور

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شدبه بحث تخصصی و فنی موتور کاری نداریم اما با گذشت زمان دیگر از موتور بی صدا برلیانس خبری نیست و با افزایش دور موتور، متاسفانه صدا بیشتر از قبل به گوش می رسد. در زمان تحویل خودرو مزیت برلیانس را می توان بی سر و صدا بودن موتور دانست که با مشاهده این مشکل و مراجعه به نمایندگی با این پاسخ مواجه خواهید شد: همه این خودروها، اینطور هستند.

گاز خوردن بی مورد

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شدزمانی که دور موتور بالا است و شما قصد دارید، تعویض دنده انجام دهید. بعد از برداشتن پا از روی پدال گاز و فشار دادن کلاچ، خودرو گاز بیش از حد می‌خورد. دلیل این گاز خوردن مشخص نیست و با مراجعه به نمایندگی باز هم با این پاسخ مواجه خواهید شد: همه این خودروها، اینطور هستند.

لک‌پذیری متریال داخلی

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شدجنس بد متریال داخلی در خودروهای ارزان قیمت کشور، همواره وجود داشته است اما در این مورد شرایط فرق دارد. بخشی از داشبورد برلیانس با پلاستیک نقره‌ای رنگ تزئین شده که وسعت چندان کمی هم ندارد. این بخش لک‌پذیری مضاعفی نسبت به سایر قیمت‌های کابین دارد و برخی از لک‌ها ماندگاری بالایی دارند به‌طوریکه پاک‌سازی آنها چندان میسر نیست.

روشنایی ضعیف

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شدمتاسفانه طراحی چراغ‌های برلیانس اچ ۲۳۰ و ۲۲۰ به‌گونه‌ای است که لامپ در عمق زیادی قرار می‌گیرد و نوع چراغ‌ها قدرت انعکاس نور خوبی ندارند. در شب روشنایی این چراغ‌ها اصلا کافی نبوده و شما تصور خواهید کرد که چراغ‌ها خاموش هستند با عوض کردن لامپ‌های داخلی روشنایی کمی بهتر می‌شود اما همچنان نسبت به سایر خودروها نور کمتری مشاهده خواهید کرد.

کلام آخر

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شدبرلیانس H230 با وجود چنین معایبی همچنان در بین سایر رقبا برای خرید گزینه بهتری محسوب می‌شود چرا که رقبای این خودرو در کشور ما، خودروهای پژو از رده خارج و سمند، دنا و … هستند.

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شد

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

مشکلاتی که با خرید برلیانس H230 گریبان گیر شما خواهند شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی