کارگروه رفع اختلاف بین سازمان‌بهزیستی ونظام روانشناسی تشکیل شد


کارگروه رفع اختلاف بین سازمان‌بهزیستی ونظام روانشناسی تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت در نشست امروز کمیسیون کارگروهی متشکل از نمایندگان بهزیستی، نظام روانشناسی و اعضای این کمیسیون به منظور رفع اختلاف بین سازمان نظام روانشناسی و سازمان بهزیستی کشور ایجاد شد.

کارگروه رفع اختلاف بین سازمان‌بهزیستی ونظام روانشناسی تشکیل شد

ایران اکونومیست- به گزارش خانه ملت، جلیل مختار در تشریح دستورکار نشست روز یکشنبه کمیسیون متبوعش، افزود: رئیس سازمان بهزیستی توضیحاتی را در مورد نحوه صدور پروانه واحدهای روانشناسی ارائه داد که برعهده صنف روانشناسی است، همچنین با استناد به ماده 26 مقررات دولت و بند پ ماده 57 احکام دائمی به مواردی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و کلینیک‌های اجتماعی که در این حوزه فعالیت دارند، اشاره کرد که نظارت بر آنها در حوزه اختیارات سازمان بهزیستی قرار دارد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان سازمان نظام روانشناسی هم معتقدند صلاحیت پرداختن یا تصویب مجوز فعالیت‌های فنی و تخصصی در این حوزه نیز باید توسط این سازمان صادر شود.
نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: ما برای اینکه این اختلاف نظر را به صورت تخصصی و فنی حل و فصل کنیم، قرار شد کارگروهی را متشکل از نمایندگانی از سازمان نظام روانشناسی، سازمان بهزیستی و اعضای کمیسیون اجتماعی تشکیل دهیم تا در اسرع وقت با توجه به شرح وظایفی که قانون حد و حدود آن را برای این دو سازمان مشخص کرده، این موضوع را بررسی کند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآورشد: رئیس سازمان بهزیستی، رئیس هیات سازمان نظام روانشناسی و معاونانشان، آقای انصاری معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و رئیس صندوق بازنشستگی در این نشست حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر