رئیس و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز به رئیسی تبریک گفتند


رئیس و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز به رئیسی تبریک گفتند

تهران-ایرنا-رئیس و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیام هایی جداگانه انتصاب حجت السلام والمسلمین ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، در پیام «محمدعلی موحدی کرمانی» خطاب به رئیسی آمده است: انتصاب ارزشمند و شایسته شما را توسط حضرت آیه الله العظمی خامنه ای به ریاست قوه قضائیه تبریک عرض می کنم.
رئیس جامعه روحانیت در این پیام افزوده است: سوابق انقلابی، خدمات ارزنده و تأثیرگذار، اخلاق نیکو و حس مسئولیت و تلاش پیگیر و مستمر شما به همراه اعتماد والای مقام معظم رهبری دامت برکاته سرمایه عظیم و گرانبهائی برای مدیریت دستگاه قضا است.
در این پیام آمده است: مردم شریف ایران انتظار فراوان و جدی از شما برای تحقق عدالت، مبارزه با مفاسد و ایجاد جامعه ای سالم و حق مدار دارند.
موحدی کرمانی اضافه کرده است: اینجانب و جامعه روحانیت مبارز ضمن آمادگی برای هرگونه همکاری ومساعدت، عافیت و سرافرازی جنابعالی و موفقیت و بهروزی برای همکاران شما در قوه قضائیه را از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

**پیام تبریک دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز به رئیسی
در پیام «مصطفی پور محمدی» خطاب به ابراهیم رئیسی آمده است: انتصاب جنابعالی را به ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی صمیمانه تبریک و شادباش می گویم.
وی افزود: این انتخاب سزاوار و مناسب که براساس دانش، سوابق، تجربیات، آموزه ها و خدمات انقلابی و ارزنده شما توسط حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت برکاته رهبر معظم انقلاب انجام گرفت موجی از امید و خوش بینی به دنبال داشته است.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: از خداوند متعال خالصانه مسالت می کنم تا شما را بر انجام رسالت حساس و مهم اجرای حق و عدالت موفق بدارد.
سیام**3202**1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان