سایت فروش ایران خودرو مشکل فنی ندارد


با توجه به طرح سوال از سوی برخی متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوری روزانه ایران خودرو، این خودروساز اعلام کرد پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو هیچ گونه نقص فنی ندارد و مشکلات احتمالی به دلیل تعداد بالای متقاضیان محترم و ترافیکی است که به علت کثرت کاربران ایجاد می شود



به گزارش ایکوپرس، در کسری از ثانیه تعداد بسیار زیادی از متقاضیان در حال ثبت نام هستند که با توجه به این موضوع، تعداد خودروها در زمان کوتاهی به اتمام می رسد. این موضوع در خصوص فروش محصولات پرطرفدار بازار در زمان کوتاه تری اتفاق می افتد و ظرفیت تکمیل می شود.


برمبنای این گزارش، درحال حاضر با تمهیدات صورت گرفته، پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو دارای سرعت مطلوبی است و موفق نشدن برخی از مشتریان در ثبت نام بنا به دلایل فوق است. شرکت ایران خودرو طبق مجوز اخذشده ، 20 درصد از تولیدروزانه خود را در قالب فروش فوری عرضه می‌کند.


به منظور صیانت از حقوق مشتریان واقعی، در برنامه های فروش روزانه محدودیت های هر کد ملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبت نام در 18 ماه اخیر و همچنین حداقل سن 18 سال نیز اعمال و کنترل های لازم صورت می‌گیرد.


این گزارش می افزاید، در حال حاضر سیستم بانکی کشور برای تراکنش های بالای 50 میلیون تومان در هر روز با محدودیت مواجه است و این موضوع ارتباطی با سیستم فروش ایران خودرو ندارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403