کمک 8 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد


کمک 8 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد هشت میلیارد و 153 میلیون تومان در 11 ماهه سال جاری به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

کمک 8 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 اسفندماه اظهار کرد: این نهاد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر 9817 حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیکوکار حمایت از 5227 نفر را برعهده دارند که از این تعداد 2994 نفر از ایتام و 2233 نفر از فرزندان محسنین هستند.
مبشری با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال جاری هشت میلیارد و 153 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، یادآور شد: 1048 نفر از فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و 5110 نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند.
وی با دعوت از خیرین نیکوکار در زمینه یاری نیازمندان در آستانه سال نو، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران هم استانی و خارج استان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه، یا عدد یک را به سامانه 30000741 ارسال و یا به سایت‌‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/ مراجعه و برای سرپرستی آن‌ ها اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: کمک‌‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌‌شود، ضمن اینکه شماره‌‌گیری #۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه از دیگر راه‌‌های کمک‌ رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی