سلبریتی‌ها از دستپخت آستون‌مارتین در ژنو استقبال کردند


سلبریتی‌ها از دستپخت آستون‌مارتین در ژنو استقبال کردند

از لحاظ عملکرد، واکری که بی‌شک بهترین محصول غرفه آستون‌مارتین بوده است، به کمک پیشرانه هیبرید خود توانی برابر با 1160اسب‌بخار و گشتاور 900نیوتون‌متر تولید می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، تام بردی، قهرمان شش‌دوره از مسابقات فوتبال آمریکایی از سال ۲۰۱۷ با آستون‌مارتین همکاری می‌کند. او و دیوید بهکام، فوتبالیست مشهور بریتانیایی در صفحات مجازی خود اعلام کرده‌اند که از معرفی محصولات جدید آستون‌مارتین و لاگوندا در نمایشگاه ژنو هیجان‌زده شده‌اند و باید فضای بیشتری در پارکینگ خودروهایشان در نظر بگیرند تا این خودروهای هیجان‌انگیز را در آنجا قرار دهند.

در پست بردی او تصویری از نسخه مفهومی ونکوئیش را به نمایش گذاشته که در کنار آن AM-RB 003 و والکری قرارگرفته و احتمالا علاقه دارد که این سه‌خودرو را در پارکینگ شخصی خود ببیند (حتی اگر امکان خریداری برخی از این محصولات وجود نداشته باشد).

سلبریتی‌ها از دستپخت آستون‌مارتین در ژنو استقبال کردند

از لحاظ عملکرد، واکری که بی‌شک بهترین محصول غرفه آستون‌مارتین بوده است، به کمک پیشرانه هیبرید خود توانی برابر با ۱۱۶۰اسب‌بخار و گشتاور ۹۰۰نیوتون‌متر تولید می‌کند.

ونکوئیش ویژن مفهومی و AM-RB نیز به نوعی رقیب مک‌لارن 720S و فراری F8 به حساب می‌آید. البته شاید برخی از اعداد آن‌ها برابر با مک‌لارن P1 و لافراری باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست