توصیه مایکل دودوک به ایرانی‌هایی که می‌خواهند اسکار بگیرند


توصیه مایکل دودوک به ایرانی‌هایی که می‌خواهند اسکار بگیرند نوشته توصیه مایکل دودوک به ایرانی‌هایی که می‌خواهند اسکار بگیرند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مایکل دودوک از انیمیشن‌سازهای برجسته عالم سینما است و که دو بار نامزد دریافت اسکار شده و یک بار با انیمیشن کوتاه «پدر و دختر» برنده این جایزه معتبر سینمایی شده است. او در گفت‌وگویی تازه با خبرآنلاین برای انیمیشن‌سازهای ایرانی که در پی رسیدن به این جایزه سینمایی هستند یک راهکار دارد.

دودوک در این باره گفت:‌ «مساله این است که کسانی که فیلم‌ها را برای رقابت اسکار انتخاب می‌کنند بسیاری‌شان کسانی هستند که در کالیفرنیا زندگی می‌کنند و یا اگر هم آنجا زندگی نمی‌کنند سلیقه آمریکایی دارند. بنابراین اگر ایرانی‌ها می خواهند فیلمشان را به اسکار بفرستند باید به این فکر کنند که در آن سلیقه آمریکایی حتما لحاظ شود.»

این فیلمساز هلندی خالق انیمیشن تحسین شده «لاک‌پشت سرخ» است که در جشنواره کن به نمایش درآمد و پس از آن نامزد جایزه اسکار بهترین انمیشن بلند شد.

متن کامل حرف‌های دودوک در مصاحبه با خبرآنلاین را اینجا مطالعه کنید.

توصیه مایکل دودوک به ایرانی‌هایی که می‌خواهند اسکار بگیرندتوصیه مایکل دودوک به ایرانی‌هایی که می‌خواهند اسکار بگیرند انیمیشن نامزد جایزه اسکار «لاک‌پشت قرمز»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت