آن روی سکه ناکامی سپیدرود؛ امامی‌فر یا کریمی


آن روی سکه ناکامی سپیدرود؛ امامی‌فر یا کریمی

علی کریمی یک ناکامی دیگر را در لیگ برتر تجربه کرد و بعد از هفته ها ناکامی از سپیدرود جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره فوتبال ایران بر خلاف دوران بازیگری، در دوران مربیگری تجارب خوبی نداشته و از تیم هایی که هدایت آن را پذیرفته با موفقیت جدا نشده است. سپیدرود تجربه ای تلخ دیگر برای علی کریمی بود که به ناکامی های قبلی مثل نفت تهران اضافه شد.


به کمی عقب تر و جایی به جز سپیدرود باز می گردیم. لیگ دسته اول آزادگان، سال 93 در جایی که علیرضا امامی فر (دستیار اول علی کریمی در سپیدرود) روی نیمکت پارسه بود. پارسه که با هدایت علیرضا امامی فر در لیگ دسته اول حضور داشت به رغم هزینه های زیادی که برای این تیم صورت گرفته بود انتظارات را بر آورده نکرد تا بهمن عابدینی جای وی را روی نیمکت گرفته و بر خلاف امامی فر، نتایجی خوبی با این تیم بگیرد. این تنها ناکامی امامی فر با یک تیم نبود. زمانی که بدترین نتایج خود را می گرفت و بدترین روزهایش را سپری می کرد، در کنار حمید درخشان سرمربی وقت سرخ ها علیرضا امامی فر حضور داشت که از عملکرد نامطلوب در آنجا به راحتی نمی توان گذشت و حتی می‌توان گفت پرسپولیس بدترین نتایج تاریخش را کسب کرد.


نفت تهران هم دوران خوبی را با سرمربیگری علی کریمی و دستیاری علیرضا امامی فر سپری نکرد تا رد پای وی در نتایج بد آن زمان نفت هم به چشم بخورد و این بار هم به گفته منتقدان، امامی‌فر نقش پر رنگی در تمرینات، تاکتیکها و امور فنی در نفت داشته است. اتفاقی که اینبار در سپیدرود تکرار شد تا علی کریمی باز هم در کنار علیرضا امامی فر نتایج خوبی نگیرد.


کاش علی کریمی در انتخاب دستیارانش دقت و احتیاط بیشتری کند و یا مثل علی دایی دیگر اسطوره فوتبال ایران امور فنی را خودش در دست بگیرد، چرا که کریمی نشان داده که علاوه بر کاریزما و محبوبیت خاصی که دارد پتانسیل و هوش بالایی هم در بحث فنی دارد و شاید اگر در نفت و سپیدرود بیشتر به امور فنی می پرداخت تا اینکه آن را به دستیارانش بسپارد نتایج بهتری در این دو تیم کسب می کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...