رشد 57 درصدی ارسال آثار ادبی و هنری به جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور


رشد 57 درصدی ارسال آثار ادبی و هنری به جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور

فیض‌اله محمدزاده بیان کرد: سال گذشته 22 هزار آثار ادبی و هنری از سوی زائران راهیان نور به دبیرخانه جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور ارسال شده بود ولی امسال با توجه به ارسال بیش از 36 هزار اثر به این جشنواره، با رشد 57 درصدی مواجه بودیم.

رشد 57 درصدی ارسال آثار ادبی و هنری به جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور
به گزارش فانوس، فیض‌اله محمدزاده با اشاره به اینکه تشکیل دبیرخانه‌های استانی این جشنواره تأثیر فراوانی در رشد دریافت آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس داشته است، بیان کرد: سال گذشته ۲۲ هزار آثار ادبی و هنری از سوی زائران راهیان نور به دبیرخانه جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور ارسال شده بود ولی امسال با توجه به ارسال بیش از ۳۶ هزار اثر به این جشنواره، با رشد ۵۷ درصدی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: تشکیل دبیرخانه‌های استانی جشنواره ره آورد سرزمین نور، توزیع گسترده پوسترهای جشنواره، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تبلیغات در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و … از جمله مواردی است که باعث افزایش ارسال آثار به این جشنواره شده است.

محمدزاده با بیان اینکه لزوم حمایت از جشنواره‌های دفاع مقدس و راهیان نور یکی از مهمترین روش‌ها برای ایجاد انگیزه در جوانان برای تولید آثار ادبی و هنری با موضوع ایثار و شهادت است، افزود: هدف از برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های امروزی و همچنین تقویت ادبیات و هنر دفاع مقدس است و یقیناً آثاری که توسط جوانان امروزی تولید می‌شود، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد چرا که اثرگذاری این نسل را از دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد.

دبیرشانزدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور در پایان تاکید کرد: امسال اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور از تاریخ ۲۱ اسفند آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد و در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس