حکمتیار حمله با مراسم سالگرد شهید مزاری را غیرانسانی خواند


حکمتیار حمله با مراسم سالگرد شهید مزاری را غیرانسانی خواند

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان ضمن محکوم کردن حمله راکتی روز پنجشنبه هفته گذشته بر مصلی شهید عبدالعلی مزاری، آن را یک حمله وحشیانه، غیر اخلاقی و غیر انسانی خواند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان ضمن محکوم کردن حمله راکتی روز پنجشنبه هفته گذشته بر مصلی شهید عبدالعلی مزاری، آن را یک حمله وحشیانه، غیر اخلاقی و غیر انسانی خواند.

گلبدین حکمتیار در خطبه های نماز جمعه کابل گفت: ما حمله بر اجتماع بزرگ در مصلی شهید عبدالعلی مزاری را به شدت محکوم می کنیم، این حمله را وحشیانه و مغایر تمام موازین دینی و انسانی میدانیم.

وی افزود: انداخت راکت به صورت کورکورانه، که باعث تلفات افراد غیرنظامی و اشخاص که در جنگ طرف نیست، نه توجیه مذهبی دارد و نه هم توجیه عقلی.

حکمتیار گفت: ما یکبار دیگری همه ای اطراف گروه های سیاسی، دولت، مخالفین مسلح دولت، همه را دعوت می کنیم تا از رقابت های خونین غیر انسانی و خلاف موازین دینی و اخلاقی و تکرار تجارب خونین گذشته خودداری ورزند.

رهبر حزب اسلامی با بیان اینکه بیایید بساط این جنگ را جمع کنیم تاکید کرده است که به نسل آینده یک افغانستان فارغ از جنگ را به میراث بگذاریم و دیگر تجارب خونین گذشته را برای رسیدن به قدرت و برای حذف رقیب سیاسی و قومی خود تکرار نکنیم.

در حمله به مراسم سالگرد شهید مزاری در کابل 4 تن کشته و بیش از 30 تن زخمی شدند. داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

/انتهای پیام/

حکمتیار حمله با مراسم سالگرد شهید مزاری را غیرانسانی خواند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری