لزوم پیگیری افزایش سهمیه تسهیلات توسعه اقتصادی استان


لزوم پیگیری افزایش سهمیه تسهیلات توسعه اقتصادی استان

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: نیازمند پیگیری مستمر مسؤولان استانی برای افزایش سهمیه استان در دریافت تسهیلات برای توسعه اقتصادی استان اردبیل و ایجاد اشتغال و توسعه واحدهای تولید و صنعتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: نیازمند پیگیری مستمر مسؤولان استانی برای افزایش سهمیه استان در دریافت تسهیلات برای توسعه اقتصادی استان اردبیل و ایجاد اشتغال و توسعه واحدهای تولید و صنعتی هستیم.

حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در جداول پیشنهادی دولت برای مباحث اقتصادی و استفاده از محل تسهیلات تبصره 18 متاسفانه سهم استان اردبیل در حوزه صنعت بسیار پایین در نظر گرفته شده استوی افزود: سهم اشتغال‌زایی برای استان اردبیل در سال ۹۷ نیز ۳ هزار نفر پیش بینی شده است که با توجه به سهم سایر استان‌ها در مقایسه استان اردبیل این موضوع نوعی توسعه نامتوازن بین استان‌ها بوده و قطعا این جداول پیوستی نیاز به بازنگری مجدد داشته و جای بحث بسیاری دارد که امیدواریم با نظر مساعد مسؤولان این موضوع برطرف شود.

عضو هیات رییسه اتاق ایران ادامه داد: در این خصوص نیازمند پیگیری مستمر مسؤولان استانی برای افزایش سهمیه استان در دریافت تسهیلات برای توسعه اقتصادی استان اردبیل و ایجاد اشتغال و توسعه واحدهای تولید و صنعتی هستیم.

پیرموذن گفت: اما یکی دیگر از مواردی که باید بدان پرداخته شود این است که تسهیلات اعطایی به افراد و واحدهایی ارائه می‌شود که اقساط عقب افتاده نداشته باشند در حالی که حدود ۹۵ درصد واحدهای تولیدی استان بدهی معوقه به بانک‌ها دارند و از همین رو باید در این خصوص نیز برنامه‌ریزی های مناسب انجام گیرد و از قوانین و مشوق‌های بانکی در راستای وصول مطالبات بانکی استفاده شود.

46

کد خبر 1239394

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...