رفتار عجیب صاحب کافی شاپ با خدمتکار! +فیلم


صاحب یکی از کافی شاپ‌های آمریکا با رفتار عجیبش با یک خدمتکار زن سوژه رسانه‌ها شد.

رفتار عجیب صاحب کافی شاپ با خدمتکار! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رفتار عجیب صاحب یکی از کافی شاپ‌های آمریکا با یک خدمتکار زن سوژه رسانه‌ها شد. این مرد که با حمله به این خدمتکار چیزی نمانده بود او را خفه کند باید به زودی در دادگاه حاضر شود. " دال دین سوتر"، هفته پیش پس از یک درگیری شفاهی با " کانی رید" به سمت او حمله ور شد و با گرفتن گلوی این زن جوان او را در آستانه خفه شدن قرار داد.

در ویدئویی که توسط دختر رید، " میراندا برایت" و با کمک تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع درگیری بین صاحب کافی شاپ و این خدمتکار را به تصویر می‌کشد. ابتدای این ویدئو سوتر و رید را در حال درگیری لفظی با یکدیگر نشان می‌دهد. در ادامه درگیری لفظی آن‌ها تبدیل به درگیری فیزیکی می‌شود. در این ویدئو صدای سوتر شنیده می‌شود که بلند فریاد می‌زند: " من یکی از آن‌هایی هستم که آن چک‌های لعنتی را امضا می‌کنم. " او سپس چند بار بر سر این زن فریاد می‌زند " خفه شو. " رید نیز در پاسخ به سوتر می‌گوید: " خودت خفه شو لعنتی. "

در ادامه سوتر که با حاضر جوابی کارمندش از کوره در رفته است از پشت کانتر خود را به این زن رسانده و با هل دادن او به سمت کانتر گلوی او را می‌فشارد. میراندا دختر رید در گفتگو با WTOL، یک سازمان محلی در ایالت اوهایو گفت: " صاحب رستوران بر سر یک امضاء با مادرم درگیر شده بود. چون مادرم احتیاج داشت او پای برگه‌هایی را امضا کند، او دائما فریاد می‌زد. این در حالی بود که او یک روز موافقت کرده بود پای آن برگه‌ها را امضاء می‌کند و روز بعد آن اتفاق افتاد. "

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر و کانال‌های معروف یوتیوب موجب شد تا پلیس محلی آمریکا روز جمعه سوتر را بازداشت کند.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که صاحب کافی شاپ رقم زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !