نمایشگاه مد و لباس اسلامی-ایرانی سماء گشایش یافت


نمایشگاه مد و لباس اسلامی-ایرانی سماء گشایش یافت

تهران-ایرنا- نمایشگاه مد و لباس اسلامی -ایرانی با عنوان «سماء» با هدف ترویج الگوی پوشش اسلامی- ایرانی افتتاح شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء با حضور بیش از 60 گروه مختلف اعم از برندهای تولیدکننده بزرگ قدیمی، برندهای نوپا، مزون‌دارها و خانه‌های مد و لباس در شاخه محصولات پوشاک بانوان، عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات، دکوری و اکسسوری، چرم و ... در سالن سروناز افتتاح شد.
در این نمایشگاه که با هدف ترویج الگوی پوشش اسلامی ایرانی برپا شده است، فعالان حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی به مدت چهار روز به ارائه آخرین محصولات تولیدی خود می‌پردازند.
ازجمله نکات جالب توجه این نمایشگاه، تاکید دست اندرکاران بر ایرانی بودن محصولات ارائه شده در نمایشگاه است که در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گرفته است.
نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء به دبیری زینب دولتی، تا دوشنبه 20 اسفند جاری در سالن سروناز واقع در بلوار نیرو زمینی اتوبان ارتش برپا خواهد بود.
دبیر و مجری طرح رویداد سماء گفت: این نخستین رویدادی است که در قالب عفاف و حجاب و در راستای حمایت از کالای ایران و محصولات عفاف و حجاب شکل گرفته است.
زینب دولتی افزود: 70 گروه در این دوره از نمایشگاه برای عرضه محصولات ایرانی در راستای عفاف و حجاب حضور دارند و محصولات مربوط به عفاف و حجاب شامل چادر، مانتو، انواع ملزومات حجاب و کیف و کفش در این نمایشگاه ارائه شده است.
دبیر رویداد نمایشگاه عفاف و حجاب سماء، اظهارداشت: با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درموضوع حجاب و نگاه امیدبخش ایشان به جوانان تصمیم براین شد تا به شکلی مردمی، رویدادی با محوریت حجاب و عفاف در عرصه مُد برگزارکنیم.
دولتی تأکید کرد: هدف اصلی این رویداد، ایجاد هم‌افزایی و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف کالای داخلی، تقویت حجاب و عفاف در جامعه است.
نخستین کارگاه مد و لباس با موضوع عفاف و حجاب با حمایت ویژه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کل کشور و انجمن تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب و کتاب ملی مد و لباس از 17 تا 20 اسفند از ساعت 10 تا 21 در اتوبان ارتش. بلوار نیرو زمینی. سالن سروناز آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.
فراهنگ ** 9031 ** 1355 **

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد