تشریح برنامه های سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد در کهگیلویه و بویراحمد


تشریح برنامه های سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های گرامی داشت سالروز تاسی ستاد عالی مساجد در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی امروز در نشست با همکاران استانی ضمن تبریک فرارسیدن 18 اسفند ماه، سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: با توجه به ضرورت گرامی داشت این روز مهم، باید برنامه ریزی دقیق و منسجمی جهت اجرای برنامه های گرامی داشت این روز صورت گیرد.

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط مالی ستاد عالی و ستادهای استانی، برنامه هایی در سطح هر شهرستان با حضور در دفتر ائمه جمعه برگزار می شود.

دولت آبادی خاطرنشان کرد: برنامه گرامی داشت سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد کشور در یاسوج مرکز استان روز جمعه، ۱۷ اسفندماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران کانون ها برگزار می شود.

وی برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه ها دانست و اضافه کرد: دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرکشی از مرکز نیکوکاری شیرخوارگان یاسوج به مناسبت روز نیکوکاری از دیگر برنامه هاست.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دیدار با مجموعه فرهیختگان استان، تجلیل از مدیران و فعالان فرهنگی مساجد، ارسال پیامک تبریک برای مسئولان استانی و مدیران کانون ها و همچنین غرس درخت به مناسبت روز درختکاری را از دیگر برنامه های گرامی داشت سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد برشمرد.

دولت آبادی گفت: با توجه به دیدار با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، قرار است ائمه جمعه شهرستان های مختلف استان بخشی از خطبه های خود را به سالروز تاسیس ستاد و بیان دستاوردهای کانون ها و ستاد بپردازند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا