ساعت بازی پرسپولیس و السد


ساعت بازی پرسپولیس و السد

تیم فوتبال پرسپولیس با 21 بازیکن راهی قطر می‌شود تا در بازی دوم لیگ قهرمانان 2019 آسیا برابر السد قرار بگیرد.


به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز تنها تمرین خود را در تهران برای بازی با السد قطر در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد.در ابتدای این تمرین، کادر پزشکی پرسپولیس گزارشی از وضعیت بازیکنان آسیب دیده این تیم در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار داد.
ساعت بازی پرسپولیس و السد
دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ در دوحه قطر برگزار خواهد شد.
از قرار معلوم شایان مصلح و امید عالیشاه همچنان نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند تا این دو بازیکن در بازی با السد غایب باشند. همچنین مهدی ترابی با وجود جراحتی که روی زانوی پای راستش در بازی با نساجی مازندران ایجاد شده بود مشکلی برای بازی با السد ندارد.

همچنین محسن ربیع خواه هافبک دفاعی پرسپولیس نیز مشکلی برای بازی کردن ندارد اما با توجه به اینکه مدت طولانی از میادین دور بوده است بعید به نظر می‌رسد در بازی با السد به میدان برود.
برنامه سرخ‌پوشان پیش از بازی با السد
با اعلام پندار خمارلو، ۲۱ بازیکن در قالب کاروان سرخپوشان راهی دوحه قطر خواهند شد.برانکو ایوانکوویچ با توجه به شرایط خاص بازیکنان، نام ۲۱ سرخپوش را در فهرست سفر به قطر قرار داده است.

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ماریو بودیمیر، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، علی علیپور، بشار رسن، ابوالفضل درویش‌وند، سید محمد احسان حسینی، مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، حسین ماهینی، سعید کریمی، محمد نادری، مهدی ترابی، احمد نورالهی، آدام همتی و سعید حسین‌پور نفراتی هستند که فردا یکشنبه با پرواز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کنند.

سرخپوشان در سفر به قطر، در هتل وست این اقامت خواهند داشت و دو جلسه تمرین را در دوحه برگزار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی